Nowy gracz na rynku CRM w Polsce

Splio, ekspert w dziedzinie tworzenia systemów wspomagających relacje z klientem, kontynuuje strategię ekspansji w krajach o dużym potencjale rozwoju. Po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, czas na podbój polskiego rynku.

Polska to kraj o dużym potencjale rozwoju – mówi Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska – przez ostatnich 5 lat odnotowała najwyższy wzrost gospodarczy w Europie. Jako jedyny kraj członkowski nie ucierpiała z powodu recesji i kryzysu finansowego – dodaje Donald Pontabry. Polska jest dla nas atrakcyjnym rynkiem ze względu na dynamiczny rozwój branży internetowej oraz pierwszym przyczółkiem ekspansji na rynki Europy Wschodniej.

Firma Splio powstała w 2001 roku, specjalizuje się w tworzeniu systemów wspierających budowanie relacji z konsumentami (CRM[1]), które umożliwiają realizację wielokanałowych kampanii marketingowych oraz koordynację programów lojalnościowych. Dzięki stworzeniu zaawansowanych narzędzi CRM, Splio jest w stanie tworzyć kampanie wykorzystujące e-mail, sms marketing, jak i social media. Ponadto, Splio zapewnia pełne wsparcie klientom od etapu projektowania kampanii, po obsługę i mierzenie efektywności działań. Firma oferuje swoim klientom dwa podstawowe produkty:
EmailForge4 to platforma do tworzenia wielokanałowych kampanii e-marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz social media. Jest ceniona za nowoczesny interfejs użytkownika, zaawansowane funkcjonalności i wysoką skuteczność dostarczania wiadomości. Platforma jest dostępna w 8 językach, 24 godziny na dobę, a jej wydajność to 1 mld e-maili na miesiąc oraz 1 mln sms-ów dziennie. Obecnie z platformy korzysta ponad 200 klientów na całym świecie.

Engage to platforma social CRM, umożliwiająca analizowanie zachowań konsumentów na portalach internetowych, w tradycyjnych sklepach i sieciach e-commerce, w social mediach oraz kanałach sms i e-mail. Ponadto, jest to doskonałe narzędzie do budowania relacji z konsumentami poprzez tworzenie programów lojalnościowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i zachowań konsumentów.

Firma Splio działa na 3 kontynentach, zatrudnia obecnie ponad 70 pracowników w 6 krajach. Do portfolio 170 klientów, obsługiwanych przez firmę Splio należą m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *