SMB zmienia nazwę

W Nowy Rok SMB wkroczyło z nową nazwą Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. O zmianie zadecydowało Nadzwyczajne Zebranie Członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, odpowiadając w ten sposób na potrzeby i oczekiwania rynku.

Po dwóch latach zbierania uwag dotyczących zmiany nazwy Stowarzyszenia i po dogłębnym przeanalizowaniu wszelkich „za” i „przeciw” – ostatecznie Nadzwyczajne Zebranie Członków SMB podjęło decyzję, aby zmienić nazwę SMB na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

„Od dłuższego już czasu odczuwaliśmy presję środowiska na zmianę nazwy. Świat poszedł do przodu, a wraz z nim narzędzia komunikacji z klientami. Coraz trudniejszy czy też wręcz niemożliwy jest podział według schematu BTL (Below The Line) i ATL[2] (Above The Line[1]). Wraz z pojawieniem się internetu wszystko uległo zmianie. Naszymi członkami są firmy wykorzystujące znacznie szersze spektrum narzędzi marketingowych niż klasycznie pojmowane narzędzia marketingu bezpośredniego. Chcemy być ich skutecznym reprezentantem, a jednocześnie otworzyć się na nowe środowiska biznesowe, które do tej pory nie mogły znaleźć swojego przedstawiciela na szybko zmieniającym się rynku polskim” – podkreśla Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Zmiana nazwy ma przynieść określone korzyści Stowarzyszeniu i jego członkom.

  • Człon „Polskie” odzwierciedla zasięg organizacji, dodając jej siły oddziaływania i wzmacniając reprezentacyjność, zwłaszcza w coraz mocniejszych i ważniejszych kontaktach z różnymi agendami rządowymi/państwowymi.
  • Odejście od zwrotu „Bezpośredni” – który dla większości klientów jest archaizmem i wywoływał niepotrzebne wątpliwości.

  • Łatwiejsze otwarcie Stowarzyszenia dla klientów.
  • Zagospodarowanie większego obszaru rynku, ale bez rezygnacji z marketingu bezpośredniego, który pozostaje kluczową częścią działań Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
  • Słownik
    1. Above The Line. ang. powyżej linii, ATL, jest rodzajem strategii marketingowej skierowanej do odbiorcy masowego bez personalizowania przekazu z wykorzystaniem szerokiego…
    2. ATL. Above the line, ang. “powyżej linii” jest rodzajem strategii marketingowej skierowanej do odbiorcy masowego bez personalizowania przekazu z…
    Add a comment

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *