Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

WFO

(inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności pracowników i procesów obsługi klienta. W skład tego podejścia wchodzą różne narzędzia i technologie, które pozwalają na zwiększenie produktywności i efektywności pracy w call center.

Głównymi składnikami Workforce Optimisation są:

  1. Planowanie pracy - proces przydzielania zadań i planowania grafiku pracy dla pracowników contact center w oparciu o zapotrzebowanie na obsługę klienta.
  2. Zarządzanie wydajnością - narzędzia, które pozwalają na ocenę wydajności pracowników i wdrożenie działań naprawczych, aby zwiększyć ich produktywność.
  3. Zarządzanie szkoleniami - planowanie i wdrażanie szkoleń i szkoleń doskonalących dla pracowników contact center, które pozwalają na rozwijanie umiejętności i wiedzy.
  4. Optymalizacja jakości - narzędzia i procesy, które pozwalają na monitorowanie i ocenę jakości obsługi klienta, a także wprowadzenie działań naprawczych, aby poprawić jakość obsługi.
  5. Analiza danych - narzędzia analityczne pozwalające na zbieranie i analizowanie danych związanych z pracą pracowników contact center, aby uzyskać informacje na temat efektywności pracy i identyfikować obszary wymagające poprawy.

Wdrożenie Workforce Optimisation w call center pozwala na zwiększenie wydajności pracy pracowników, poprawę jakości obsługi klienta, zmniejszenie kosztów i zwiększenie lojalności klientów. Narzędzia i technologie wykorzystywane w ramach Workforce Optimisation pozwalają na zoptymalizowanie procesów i wykorzystanie w pełni potencjału zasobów ludzkich, co wpływa na zwiększenie efektywności całego contact center.

ENERGO-TEL rozpoczął nową współpracę z EmiTel

W ostatnich dniach grudnia firma ENERGO-TEL S.A. podpisała umowę o współpracy z firmą EmiTel Sp. z o.o. Nowa umowa swoim zakresem obejmuje przede wszystkim usługę utrzymania sieci światłowodowej EmiTel głównie w zakresie usuwania awarii sieci światłowodowych, wykonywania zleceń prewencyjnych, planowych, pomiarowych oraz dodatkowych na obszarze całej Polski.

Firma ENERGO-TEL S.A., której głównym właścicielem jest EXATEL S.A. świadczy usługi w zakresie eksploatacji, budowy i serwisu sieci oraz węzłów telekomunikacyjnych. EmiTel Sp. z o.o. to największy operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Sorry, ale z obsługą klienta jest jednak źle

Sorry, ale muszę to powiedzieć. Z obsługą klienta w Polsce jest źle. I nie piszę tego tylko dlatego, że chciałbym kogoś sprowokować do przeczytania tego felietonu, lecz piszę, bo naprawdę w to wierzę. Mam nawet wrażenie, że nie jest źle, lecz wręcz tragicznie. I już wyjaśniam, dlaczego tak twierdzę.