Wystartowała nowa wielousługowa platforma TeleSprawni.pl, która umożliwia podjęcie zdalnej pracy bez konieczności przychodzenia do biura. Pracownicy mogą wykonywać prace eksperckie lub telemarketingowe za pomocą swojego komputera wyposażonego w słuchawki, mikrofon oraz przeglądarkę internetową, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.
TeleSprawni.pl to nowoczesna platforma, z której mogą korzystać zarówno osoby poszukujące pracy, jak i pracodawcy. Stwarza ona szansę na jej znalezienie zwłaszcza osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej, niepełnosprawnym, preferującym pracę na odległość lub elastyczną formę zatrudnienia. Oferuje również możliwość zdobycia doświadczenia szczególnie ludziom młodym, którzy dopiero wkraczają na rynek pracy. Po wejściu na stronę telesprawni.pl osoby poszukujący pracy mogą przeglądać ogłoszenia w interesujących ich kategoriach, a po znalezieniu odpowiedniej oferty, zgłosić chęć wykonania zlecenia.
Narzędzie, oferowane przez TeleSprawni.pl, powstało z myślą o zaktywizowaniu zwłaszcza mieszkańców małych miejscowości zagrożonych wysokim bezrobociem, osób pozostających bez pracy, osób opiekujących się dziećmi preferujących elastyczną formę zatrudnienia lub osób niepełnosprawnych, których szczególnie dotyczy problem mobilności. – W obecnej sytuacji ekonomicznej, kiedy na rynku rośnie liczba bezrobotnych, wierzymy, że nasza platforma poprawi rynek pracy i przyczyni się do zmniejszenia bezrobocia, a przede wszystkim poprawi jakość życia ludzi, którym trudno jest się na nim odnaleźć bądź są z niego wykluczeni. Jest to również narzędzie adresowane do pracodawców. Bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów mogą szybko i na dowolnie krótki czas pozyskać właściwego pracownika do wykonania konkretnego zadania, mówi prezes spółki TeleSprawni.pl, Piotr Hiszpański.
Dla pracodawców platforma stanowi użyteczną bazę pracowników, dzięki której mogą znaleźć profesjonalistów gotowych wykonać zlecone zadania. Użytkując platformę TeleSprawni.pl, pracodawcy osiągają wiele korzyści. Mogą oni wybrać wykonawcę samodzielnie lub skorzystać z pomocy systemu, który na podstawie bazy danych wytypuje osobę spełniającą wszystkie kryteria wyznaczone przez pracodawcę. Nie tylko nie ponoszą kosztów inwestycji w sprzęt, ale także zyskują realne obniżenie jednostkowego pozyskania klienta.
Głównym managerem platformy jest Piotr Hiszpański, który posiada duże doświadczenie na rynku telekomunikacyjnym i teleinformatycznym. Zarządzał projektami zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. w tak znanych firmach jak Neta S.A., Huawei Polska, Sagem Communications, CapGemini Ernest & Young czy Lucent Technologies.