Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Genesys upraszcza zaawansowaną obsługę klienta

Technologia Genesys Orchestration korzysta z najlepszych praktyk pozwalających, przez innowacyjne podejście do zasad biznesowych, na uproszczenie i przyspieszenie wdrożenia strategii obsługi klienta.

 

Genesys wprowadził nowe rozwiązanie w zakresie technologii obsługi klienta – Genesys Orchestration. W połączeniu z najnowszą wersją aplikacji Genesys Business Rules, umożliwia ono użytkownikowi biznesowemu dostęp do wielu funkcjonalności, w tym zaawansowanych strategii obsługi klienta.

 

Aplikacja Genesys Business Rules posiada intuicyjny interfejs, przy pomocy którego można łatwo zarządzać funkcjonowaniem contact center[1]. Menedżerowie mogą m.in. na bieżąco zmieniać segmentację klientów, strategie routingu, procesy biznesowe i przepływ zadań – wszystko, co wpływa na osiąganie przyjętych celów biznesowych i jakość obsługi klienta. Co ważne – w proces zmian nie trzeba angażować działu IT.

 

„Nasze rozwiązania opracowywane są pod kątem ułatwienia dostępu do nich oraz przyśpieszenia ich implementacji, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów. Genesys Orchestration to prawdziwy przełom

– technologia ta daje możliwość skorzystania z nowoczesnych funkcjonalności związanych z obsługą klienta o wiele szerszemu spektrum firm niż do tej pory” – powiedział Merijn te Booij, wiceprezes ds. produktów i strategii w Genesys.

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Przedświąteczny marketing mobilny – porady dla biznesu

Przedświąteczna gorączka zakupów właśnie osiąga apogeum. Trudno znaleźć branżę, która w tym okresie nie będzie próbowała znacznie zwiększyć sprzedaży. Jak więc w zalewie wszechobecnych przedświątecznych reklam, rabatów i specjalnych ofert przebić się ze swoim komunikatem?
Czytaj więcej

T-Mobile Polska rośnie

Do końca III kwartału tego roku sieć T-Mobile otworzyła 52 nowe salony i zatrudniła ponad 300 pracowników. Liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do prawie 10 tys., zwiększyła się też prędkość przesyłania danych.
Czytaj więcej

Orange.one: OPL do końca 2020 roku chce mieć 1-1,5 mln klientów z ofertą konwergentną

Do 2020 roku Orange Polska chce pozyskać od 1 do 1,5 mln klientów korzystających z usług konwergentnych. Na koniec I półrocza miała ich już 858 tys. Strategia spółki zakłada także wzrost liczby klientów usług światłowodowych (do 0,7 mln) oraz usług telewizyjnych (ok. 1 mln). To nie koniec celów - Orange chce być także liderem rankingu NPS na polskim rynku.