Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w spotkaniu “Optymalizacja kosztów w Call/Contact Center[1]”, które odbędzie się w dniach 26-27 lutego 2013 roku w Warszawie.
Tym razem mamy przyjemność i zaszczyt zaprosić Państwa po raz trzeci do udziału w spotkaniu praktyków z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu Contact Profit Center. To wydarzenie będzie w całości poświęcone dwóm najważniejszym aspektom funkcjonowania CC: optymalizacji kosztów prowadzenia Call/Contact Center oraz skutecznej motywaji pracowników (pozafinansowej vs. Finansowej).
Podczas spotkania poruszymy następujące zagadnienia:
- Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o technologię dystrybucji połączeń
- Wsparcie efektywności procesu sprzedaży telefonicznej a efektywność operacyjna (przychodowa) zleceniobiorcy
- Szybciej, taniej, lepiej… efekt ‘3 w 1’
- Automatyzacja procesów realizacji usług ServiceDesk w systemie Support Center
- Poprawa efektywności operacyjnej CC
- Zarządzanie czasem pracy Agentów oraz planami sprzedażowymi – na skraju maksymalnego zysku i pełnej motywacji
- Motywacja i praca zespołowa kluczem do optymalizacji pracy w Call Center[2]
- Dokąd prowadzi ustawiczna optymalizacja kosztów zatrudnienia w Call Center?
Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem eksperci z takich firm, jak: BRE Bank; P4; Raiffeisen Bank Poska; Sygnity; ENERGA; Medicover; Żagiel.
Szczegóły na : www.bmspolska.pl lub pod numerem telefonu: (22) 412 50 62.
Zapytania prosimy kierować na adres: info@bmspolska.pl