Interactive Intelligence Group Inc. otrzymała nagrodę Cloud Computing Excellence 2012 przyznawaną przez amerykańskie pismo Cloud Computing Magazine wydawnictwa TMC.
Firma została wyróżniona za swoje rozwiązanie komunikacji biznesowej w chmurze, Communications as a Service (CaaS), które zapewnia średnim oraz dużym przedsiębiorstwom bezpieczny i niezawodny dostęp do szerokiej gamy aplikacji centrum kontaktowego i komunikacji zunifikowanej.
„Interactive Intelligence posiada niemal dwudziestoletnie doświadczenie w dostarczaniu innowacyjnych technologii i usług komunikacji biznesowej” – powiedział Erik Linask, redaktor naczelny grupy TMC. – „Doświadczenie to umożliwiło firmie opracowanie nowatorskiego i godnego zaufania rozwiązania w chmurze, które zapewnia wysoki stopień bezpieczeństwa i niezawodności, elastyczność biznesową i szeroki wybór funkcji”.
Rozwiązanie CaaS bazuje na architekturze oddzielnych instancji dla każdego klienta (multi-instance), co pozwala na izolację danych poszczególnych klientów i zapewnia im skuteczną ochronę. W zależności od modelu wdrożenia klienci mogą również pozostawić ścieżkę głosową, nagrania i inne poufne dane w swojej wewnętrznej sieci.
CaaS oferuje kompletny pakiet aplikacji centrum kontaktowego i komunikacji zunifikowanej, w tym: wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, integrację z systemami CRM[1] i inne.
Nagrody Cloud Computing Excellence, w tym roku przyznane po raz drugi, wyróżniają firmy, które najefektywniej wykorzystują chmurowe przetwarzanie danych do różnicowania swojej oferty rynkowej.