Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Citigroup zwolni 11 tysięcy pracowników obsługi klienta

Amerykański bank Citigroup, zapowiedział w środę, że zwolni ponad 11 tysięcy pracowników, czyli około 4 proc. swojego personelu. Jak ogłosił w środę Michael Corba, nowy prezes Citigroup, bank liczy na zaoszczędzenie w ten sposób 900 milionów dolarów w przyszłym roku.

 

– Działania te są logicznym dalszym krokiem w kierunku transformacji Citi – powiedział Corbat, który w październiku zastąpił u steru banku Vikrama Pandita, który kierował nim od 2008 r. Po jego komunikacie akcje Citigroup zwyżkowały na giełdzie o 3,87 dolara – do 35,62 dolarów za akcję.

 

Redukcje personelu nastąpią głównie w wydziałach obsługujących klientów indywidualnych – odejdzie stamtąd ok. 6 200 pracowników. W jednostkach obsługi klientów instytucjonalnych zlikwidowanych zostanie około 1 900 etatów.

 

Citigroup zmniejszy skalę swoich operacji w Pakistanie, Paragwaju, Rumunii i Turcji. Redukcje dotkną także 44 oddziały banku w USA, 15 w Korei Południowej, siedmiu w Hongkongu i czterech na Węgrzech.

 

Źródło: PAP
Opr. własne i tvn24

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy