Contact Center[1] wdrożyła nową usługę polegającą na wsparciu firm w zakresie realizacji konkursów i programów lojalnościowych.
Program stworzono, aby ułatwić firmom obsługę akcji promocyjnych takich jak konkursy i programy lojalnościowe. Nowa propozycja spółki Contact Center może znaleźć zastosowanie we wszystkich firmach, dla których lojalność Klientów, partnerów biznesowych oraz wysoka motywacja do działania pracowników jest kluczem do podnoszenia przychodów ze sprzedaży.
– Obserwując rynek, zauważyliśmy nowe zapotrzebowania ze strony naszych Klientów. Mamy duże doświadczenie w realizacji operacyjnej obsługi konkursów i programów motywacyjnych, dlatego postanowiliśmy wyodrębnić tego typu usługi jako samodzielny produkt w naszej ofercie. – mówi Paweł Depta, Dyrektor odpowiedzialny za rozwój biznesu w Contact Center.
Firma swoją usługę skonstruowała w taki sposób, aby zapewnić wielopoziomową obsługę, dzięki czemu umożliwia ona zaplanowanie i zrealizowanie konkursu bądź programu lojalnościowego odpowiadającego zróżnicowanym potrzebom Zleceniodawców.
Współpraca może być oparta o trzy modele: obsługa kompleksowa, modułowa oraz doradztwo. Klienci mogą wiec powierzyć Contact Center opracowanie oraz realizację całości kampanii promocyjnej (tworzenie regulaminu, procesów i zasad działania, logistyka)lub skorzystać z usług firmy w ograniczonym obszarze (np. obsługa infolinii, konkursy sms).
W ostateczności można skorzystać tylko z usług doradczych.
Czyż to nie jest ubranie w nowe słowa tego, co firma robiła od wielu lat? Dla mnie to żadna nowość…
Contact Center powinno w tym miejscu pochwalić się referencjami i ciekawymi Case Study z zakresu tych działań a tu mamy tekst rodem z wikipedi.
Czytałem oryginalną informację – to był podręcznikowy tekst reklamowy… 🙂 Ale rzeczywiście – lepiej jest pochwalić się jakimiś ciekawymi case-studies niż suchą informacją. Pracujemy już nad tym 🙂
dla przypomnienia dzial Customer Loyalty – zajmujacy sie dokladnie tym samym -w Call Center Poland powstał…9 lat temu
Z tego co wiem Contact Center cały czas zajmuje się taką obsługą, ale mamy news 🙂 Może dotąd było tak, że to klient wymyślał koncepcję, a teraz wesprą go w tym eksperci z Contact Center… i to jest ta przewaga.
Z doświadczenia wiem, że sprzedaż usług call center od zawsze była sprzedażą konsultacyjną (doradczą). Nie mają tu zastosowania ani zwykłe techniki sprzedaży, ani techniki perswazji. Tu liczy się jedno: strategiczne zrozumienia celów biznesowych klienta i umiejętność zaspokojenia potrzeb związanych z rozwiązywaniem strategicznych problemów – takich jak m.in. wybór kanałów dystrybucji produktów, usług czy wzrost udziału w rynku poprzez wzrost konwersji sprzedaży lub kreowanie wizerunku marki w oparciu o wysoką jakość świadczonych usług.
Cała idea sprzedaży opartej na doradztwie – sprzedaży konsultacyjnej opiera się na konkurowaniu nie ceną, a jakością. Jeff Bezos, szef księgarni Amazon ,,Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta.”
Jak widać Contact Center w porę się obudziło 🙂 W innych contact center planowanie akcji i doradztwo od zawsze jest częścią sprzedaży usług call center.
Inny temat to taki, że w branży call center jest za mało świetnych sprzedawców usług call center.. bo do tego poza chęciami potrzeba wielu innych kompetencji, a w szczególności należy mieć ekspercką wiedzę w zakresie strategii sprzedaży i obsługi klienta oraz call center.
Pani Marzeno, zburzę Pani idealną wizję.
W Polsce przetargi na wybór dostawcy usług Call Center wygrywa się ceną.
Nikt nie patrzy na jakość w początkowym etapie wyboru dostawcy.
Oczywiście mówię o firmach z top 10, które mogą pochwalić się referencjami z zakresu prowadzenia podobnych działań.
Dodam, że jeżeli firma poszukuje partnera CC drogą nie przetargową, to również głównym kryterium rozpoczecia współpracy jest cena, bądź akceptacja stawki prowizyjnej oferowanej przez zleceniodawcę.
Jakość to odległa sprawa w momencie rozpoczęcia współpracy, nad tym pracuje się później uzależniając zleceniobiorcę prowizyjnie/obarczając finansowo/decydując o dalszej współpracy.
Tak to wygląda w praktyce.
Dodam jeszcze, że sprzedaż czy usług CC czy każdej innej usługi/produktu to najcięższa “działka” w każdym biznesie.
Jak ja nie lubię wypowiadać się w temacie marketingu, czy szkoleń pomimo 9 lat pracy w branży Call Center zarówno na Polskim jak i zagranicznym rynku tak nie cierpię jak osoby spoza sprzedaży, które nigdy nie miały z nią do czynienia mówią co dla niej jest najlepsze i jak powinna wyglądać (bo tak naprawdę, najczęściej nie mają pojęcia).
Nic osobistego, taka dygresja Sales Managera.
MOI drodzy – nie dotyczy Marzeny Sawickiej- dlaczego wypowiadacie się anonimowo? Nie wstydźcie sie swoich opinii!!
Firmy kierujące się przy wyborze dostawcy usług cc szkodzą sobie samym i calemu rynkowi call center.
Przeciez stąd się biorą potem w mediach te liczne negatywne opinie (głownie osob pracujacych “na telesprzedazy” ) o atmosferze pracy, oszustwach związanych z zapłatą wynagrodzenia itd. To dotyczy przede wszystkim takich firm- krzakow, dopiero co powstałych, które oferują usługi telesprzedazowe w modelu success fee po dumpingowych stawkach.
Dziwię sie wielkim korporacjom tak bardzo goniącym za zyskami, że w d… mają sposob, w jaki tacy dostawcy – nie zawsze calkiem legalnie- zdobywają dla nich klientów
A to z