NextiraOne świętuje 10 lat

Po dekadzie dynamicznego rozwoju NextiraOne jest wiodącym europejskim integratorem systemów komunikacyjnych pochodzących od wielu dostawców, zorientowanym na usługi i innowacyjność. 

NextiraOne, wiodący europejski ekspert w zakresie usług komunikacyjnych, świętuje swoje dziesięciolecie. Spółka ma na swoim koncie dekadę wzrostu w dynamicznie rozwijającym się obszarze rozwiązań komunikacyjnych i infrastruktury IT. W tym czasie NextiraOne zbudowała mocną pozycję rynkową, szczególnie w zakresie Unified Communications[1], mobilności, rozwiązań wideo, contact center[2], data center oraz infrastruktury sieciowej. Firma wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie jako platformę tworzenia nowoczesnych, bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań wspierających procesy biznesowe, sposób współpracy oraz komunikowanie się przedsiębiorstw i organizacji.

 

“Świat bardzo się zmienił od czasu, gdy jako NextiraOne rozpoczęliśmy naszą podróż.” – powiedział David Winn, CEO NextiraOne. “Dekada wzrostu i osiągnięć była niezwykle ekscytującym czasem zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów i partnerów. W kilku ostatnich latach wspólnie obserwowaliśmy ogromne zmiany, jak choćby pojawienie się chmury i technologii mobilnych, BYOD i wielu innych trendów. Byliśmy w stanie przewidzieć i przystosować się do wszystkich nowych tendencji na rynku, dostarczając naszym klientom rozwiązania innowacyjne i w pełni zorientowane na ich potrzeby. W coraz bardziej skomplikowanym świecie komunikacji naszą siłą jest umiejętność upraszczania i optymalizacji zaawansowanych technologicznie rozwiązań do przyjaznej dla klienta formy, zarządzanie w ich imieniu złożonymi systemami oraz integracja wielu technologii i urządzeń tak, by pracowały bezproblemowo.”

 

REKLAMA

NextiraOne jako niezależna spółka rozpoczęła działalność w roku 2002 i szybko stała się wiodącym dostawcą usług oferującym rozwiązania wielu dostawców, wyspecjalizowanym szczególnie w obszarze Managed Services, ze światowej klasy centrami operacyjnymi NOC (Network Operating Center) w Paryżu i Berlinie. W chwili obecnej posiada oddziały w 15 krajach Europy oraz otwarte w ubiegłym roku biuro w Stanach Zjednoczonych. Jako niezależny integrator NextiraOne buduje kompleksowe rozwiązania wykorzystując technologie i produkty pochodzące od wielu producentów. Firma blisko współpracuje ze wszystkimi głównymi dostawcami technologii komunikacyjnych i IT, m.in. Alcatel-Lucent, Cisco, Genesys czy Microsoft oraz podpisała szereg innych umów partnerskich, dzięki którym dysponuje bogatym portfolio innowacyjnych rozwiązań w najważniejszych dla niej obszarach technologicznych.

 

NextiraOne zdobyła pozycję kluczowego partnera wielu największych światowych marek sektora prywatnego i – jako główny dostawca rozwiązań ICT – także sektora publicznego w Europie. Obsługując ponad 60 000 bezpośrednich klientów, NextiraOne ma na swojej liście referencyjnej ponad 70% stu największych europejskich firm (Fortune Global 500). Klientami NextiraOne są m.in. Ricoh Europe, T-Mobile, klub piłkarski Chelsea, Red Bull Technology, szpitale Nottingham University Hospital, North Bristol Hospital i SAMU44 z Francji, Hamburg Wasser, uniwersytet w Strasburgu, Codemasters, Clarins, Carglass, Welsh Water, firma transportowa FGV z Hiszpanii oraz lokalne organizacje rządowe w Dolnej Austrii oraz Middlesborough i Stockton on Tees w Wielkiej Brytanii.

 

“Naszym celem zawsze było dostarczanie najlepszych w swojej klasie zintegrowanych rozwiązań, pomagających naszym klientom wejść na kolejny wyższy poziom rozwoju i wzrostu.” – powiedział David Winn. “Na rynku, który stale szuka kolejnych innowacji, bezruch nie ma sensu, dlatego nieodłączną częścią naszej ekscytującej podróży zawsze było dążenie do wyprzedzenia oczekiwań naszych klientów zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi. Wypracowaliśmy sobie solidną bazę specjalistycznej wiedzy, doświadczeń i sukcesów, na której opieramy się wychodząc naprzeciw kolejnym wyzwaniom.”

 

W czasie minionej dekady NextiraOne z dostawcy stała się integratorem systemów i firmą oferującą kompleksową ofertę usług, umożliwiającą wsparcie klienta na każdym etapie budowania i użytkowania rozwiązań. Firma obecna jest w 16 krajach w Europie i Ameryce. Legitymuje się ponad 3 tysiącami certyfikatów różnych producentów oraz posiada ponad 160 umów partnerskich wspierających usługi oferowane przez NextiraOne międzynarodowym klientom na całym świecie. Liczba globalnych klientów stale rośnie i już obecnie międzynarodowy biznes przynosi firmie 20% przychodów.

 

Polski oddział NextiraOne w bieżącym roku obchodzi podwójny jubileusz: 10-lecia pod nazwą NextiraOne i 20-lecia działalności w Polsce. NextiraOne Polska posiada 6 oddziałów w największych miastach i silną sieć partnerów handlowych oraz Centrum Szkoleniowe. Firma prowadzi także profesjonalne Centrum Pomocy Technicznej, które obsługuje zarówno klientów z Polski, jak i innych krajów Europy, świadcząc usługi w ramach Grupy NextiraOne.

 

Marek Kobielski, Prezes Zarządu NextiraOne Polska & Central Europe tak podsumowuje jubileusz: „NextiraOne Polska jest od początku ważnym ogniwem silnej międzynarodowej grupy NextiraOne – największego, niezależnego od producentów integratora w Europie. W okresie 20 lat, jakie minęły od powstania firmy, w tym 10 pod marką NextiraOne, firma stała się ekspertem w zakresie budowy bezpiecznej infrastruktury sieciowej, systemów contact center, zunifikowanej komunikacji firmowej, aplikacji biznesowych wspierających procesy biznesowe przedsiębiorstw oraz rejestracji i archiwizacji danych, realizując ponad 7 tysięcy wdrożeń. Jestem dumny z tego, że wiele z tych projektów można zaliczyć do rangi innowacyjnych i nowatorskich na polskim rynku”.

 

NextiraOne Polska legitymuje się bogatą lista referencyjną, ciesząc się zaufaniem zarówno dużych międzynarodowych korporacji, jak i małych prężnych firm lokalnych, reprezentujących prawie wszystkie sektory rynkowe, a także sektor publiczny. W gronie klientów NextiraOne Polska znajdują się m.in. NBP, Orange Polska, PTC (T-Mobile), PZU, PGE, Stadion Narodowy (NCS), Grupa LOTOS, Grupa Żywiec, PKN Orlen, BZ WBK, Credit Agricole, ING Bank Śląski, Bank BGŻ, MON, MSW, Politechnika Warszawska i wiele innych.

Słownik
1. Unified Communications. (inaczej UC) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2 comments
  1. witam, a to jest Państwa artykuł? Kto go napisał, że tak zapytam – brak tu podstawowych informacji – jeśli kopiujecie dane, należy podać źródło – to chyba podstawowa sprawa co?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *