W wyniku dalszego rozwoju outsourcingowe call center[1] Telmon powiększyło swoje zasoby o kolejne 18 stanowisk telemarketerskich. Do końca roku planuje również zwiększenie wynajmowanej powierzchni o dodatkowe 250 m2 oraz zatrudnienie kolejnych konsultantów.
– Zatrudnienie nowych pracowników oraz wynajęcie kolejnych metrów kwadratowych powierzchni w naszej siedzibie przy Łąkowej w Łodzi to wynik rozwoju dotychczasowych projektów, który głównie dotyczy zwiększenia baz otrzymywanych do realizacji od obecnych partnerów – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. – Dodatkowo w listopadzie przeprowadza z nami test jedno z czołowych wydawnictw, dla którego sprzedajemy przez telefon specjalne kolekcje. Mamy nadzieję, że rozpoczniemy z nim stałą współpracę od nowego roku.
Telmon do realizowanych kampanii poszukuje zarówno pracowników z doświadczeniem w branży, jak i zupełnie „świeżą krew”.
Ponieważ w Telmon rekrutacja trwa stale, firma przeprowadziła testy psychologiczne, które pozwoliły stworzyć profil idealnego kandydata na stanowisko konsultanta telefonicznego.
– Według naszych badań telemarketer powinien być osobą bardzo ekstrawertyczną, energiczną, z pozytywnym nastawieniem do życia, otwartością nie tylko na ludzi, ale też na nowe sytuacje. W call center najlepiej sprawdzą się serdeczni optymiści, żądni wrażeń i ciągle świeżych bodźców – mówi Bartosz Kawka, trener w Telmon.
Specjalizacją Telmon są kampanie sprzedażowo-marketingowe, umawianie spotkań handlowych, przeprowadzanie ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz infolinie, skierowane do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa). Firma zatrudnia obecnie 270 pracowników, w tym 240 konsultantów.