Biuro Informacji Kredytowej S.A. obchodzi swoje 15-lecie działalności. Od samego początku instytucja przywiązywała dużą wagę do jakości obsługi i świadczonych usług. Wciąż jest to jeden z wyróżników BIK. I dlatego spółka Altar od trzech lat wspiera obsługę klientów poprzez swoją platformę komunikacyjną Altar Contact Center[1] oraz system do obsługi zgłoszeń Altar HelpDesk[2].
Biuro Informacji Kredytowej znane jest zapewne każdemu Polakowi, który wziął kredyt w banku lub stara się o niego. To infrastrukturalna firma sektora bankowego, działająca na rzecz instytucji ponoszących ryzyko finansowe – w szczególności banków – a także ich klientów, poprzez wypełnianie funkcji integratora danych o zobowiązaniach, jak również innych informacji pochodzących z dostępnych zbiorów publicznych i prywatnych. Biuro powstało w 1997 r. z inicjatywy 5 banków: PKO BP, PBK S.A., BGŻ S.A., PEKAO S.A., Banku Pocztowego S.A. Najbliższymi sojusznikami BIK pozostają więc banki i Związek Banków Polskich, jednak współpraca rozwijana jest także z innymi podmiotami sektora finansowego, organizacjami konsumenckimi, samorządowymi, organami administracji państwowej, a także klientami indywidualnymi i przedsiębiorcami.