BIK S.A. ma już 15 lat

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Biuro Informacji Kredytowej S.A. obchodzi swoje 15-lecie działalności. Od samego początku instytucja przywiązywała dużą wagę do jakości obsługi i świadczonych usług. Wciąż jest to jeden z wyróżników BIK. I dlatego spółka Altar od trzech lat wspiera obsługę klientów poprzez swoją platformę komunikacyjną Altar Contact Center[1] oraz system do obsługi zgłoszeń Altar HelpDesk[2].

 

Biuro Informacji Kredytowej znane jest zapewne każdemu Polakowi, który wziął kredyt w banku lub stara się o niego. To infrastrukturalna firma sektora bankowego, działająca na rzecz instytucji ponoszących ryzyko finansowe – w szczególności banków – a także ich klientów, poprzez wypełnianie funkcji integratora danych o zobowiązaniach, jak również innych informacji pochodzących z dostępnych zbiorów publicznych i prywatnych. Biuro powstało  w 1997 r. z inicjatywy 5 banków: PKO BP, PBK S.A., BGŻ S.A., PEKAO S.A., Banku Pocztowego S.A. Najbliższymi sojusznikami BIK pozostają więc banki i Związek Banków Polskich, jednak współpraca rozwijana jest także z innymi podmiotami sektora finansowego, organizacjami konsumenckimi, samorządowymi, organami administracji państwowej, a także klientami indywidualnymi i przedsiębiorcami.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. HelpDesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *