Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), udostępnił nową wersję swojego oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących, Interaction Dialer. Wersja 4.0 oprogramowania jest bardziej przyjazna dla użytkownika, łatwiejsza w zarządzaniu i efektywniejsza w działaniu podczas realizacji kampanii wychodzących.
Podstawowe zmiany wprowadzone w Interaction Dialer 4.0 obejmują:
– Udoskonalone wybieranie numerów podczas realizacji wielu kampanii. Aplikacja umożliwia określenie ilości połączeń wykonywanych w każdej aktywnej kampanii oraz kierowanie do konsultantów połączeń z różnych kampanii.
– Większa dokładność wykrywania automatycznych sekretarek za sprawą kilku nowych, opatentowanych technologii. Ta funkcja może radykalnie zmniejszyć koszty prowadzenia kampanii wychodzących. W wewnętrznych testach porównawczych Interaction Dialer osiągnął 97-procentową dokładność wykrywania automatycznych sekretarek, podczas gdy w czołowym konkurencyjnym produkcie wskaźnik ten wyniósł 91 procent.
– Skonsolidowany i zmodernizowany interfejs upraszcza zarządzanie, a narzędzie „przykładowych zapytań” ogranicza potrzeby w zakresie programowania.
– Konsolidacja danych historycznych i nowe pola danych ułatwiają tworzenie niestandardowych raportów i umożliwiają szczegółową analizę kampanii.
„Firmy na całym świecie coraz częściej stosują automatyzację kampanii wychodzących, przede wszystkim ze względu na możliwość obniżenia kosztów oraz zysk, który przynosi proaktywny kontakt z klientem” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald Brown. – „Interaction Dialer w wersji 4.0 zapewnia przedsiębiorstwom przewagę konkurencyjną dzięki większej łatwości użytkowania i udoskonaleniu funkcji prowadzenia kampanii wychodzących.”
Interaction Dialer jest częścią wielofunkcyjnego pakietu oprogramowania do komunikacji IP firmy Interactive Intelligence, systemu Customer Interaction Center (CIC). Narzędzie umożliwia automatyczne, oparte na umiejętnościach konsultantów wybieranie numerów w trybie predictive, preview oraz power, a także równoczesną obsługę połączeń wychodzących i przychodzących. Algorytm analizy etapów połączenia wykorzystany w aplikacji został opatentowany.