Casus Finanse otwiera własne call center we Wrocławiu

Grupa Casus Finanse stworzyła 200 nowych miejsc pracy w otwartym dziś call center[1] przy ulicy Szewskiej (3 B). – Otwarcie nowego centrum obsługi telefonicznej jest wynikiem rozwoju firmy nie tylko w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym, ale także na nowym polu jej działalności, czyli w sektorze outsourcingu – mówi prezes Casus Finanse, Sławomir Szarek – Rynek zarządzania wierzytelnościami rozwija się dynamicznie, dlatego stale rozbudowujemy zespół o kolejnych specjalistów. Obecnie w całej Grupie Casus Finanse pracuje ponad 400 osób.

 

Wychodząc naprzeciw rosnącym standardom, przestrzenne call center zostało nowocześnie wyposażone i wygłuszone. Posiada także 2 sale konferencyjne i zaplecze socjalne.

 

– Rozprawiamy się ze stereotypem koszmaru pracy w centrum telefonicznym. Promujemy odmienne podejście do pracownika, dla którego, jak wiemy, dużym nierzadko wyzwaniem jest już sam kontakt z klientami. Nie tylko dorównujemy, ale także przekraczamy dotychczasowe standardy dotyczące komfortu pracy. Poziom hałasu jest znacznie niższy, wszystkie stanowiska są odpowiednio doświetlone, przestrzenne i wygodne. Chcemy też, by call center było miejscem, w którym pracownicy mogą dostrzec swoje zawodowe perspektywy, nie traktując go jako zajęcia tymczasowego, ale jako długoterminową, dającą wiele możliwości, pełnowartościową pracę – dodaje Szarek.

 

Otwarcie nowego centrum obsługi telefonicznej jest szansą na zatrudnienie dla wielu wrocławian, w tym także dla młodych, zdobywających doświadczenie absolwentów, którzy szukają możliwości rozwoju zawodowego w różnych obszarach.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *