Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Startuje Online Sales & Marketing Group

Spółka e-pasaz.eu utworzyła nowy brand Online Sales & Marketing Group, specjalizujący się w marketingu bezpośrednim. Przeprowadziła także rebranding serwisu e-pasaz.eu działającego w modelu odwróconego e-commerce.

 

Online Sales & Marketing Group zajmuje się realizacją działań wchodzących w zakres marketingu bezpośredniego którego celem jest dotarcie do potencjalnych i aktualnych klientów z osobistym komunikatem i zbudowanie z nimi trwałej relacji.

 

– Zamierzamy dotrzeć do grupy docelowej zamożnych konsumentów w wieku od 24 do 40 lat, mieszkających w dużych miastach – mówi Marcin Brysiak, prezes e-pasaz.eu. – Dzięki rozwijanemu modułowi badawczemu wykorzystywanemu przez serwis e-pasaz.eu a teraz przez odbierz.to jesteśmy w stanie zbudować precyzyjnie targeotwaną bazę danych użytkowników wzbogaconą o ich preferencje zakupowe. Niewiele firm daje gwarancję sukcesu przed zainwestowaniem pieniędzy co dla klienta może oznaczać bardzo wysokie ryzyko, głównie dlatego, że nie ma odpowiedniej kontroli nad sytuacją. Natomiast marketing bezpośredni pozwala sprawdzić, w jaki sposób ludzie odbierają produkt, ofertę oraz cenę.

 

Uzyskane dzięki modułowi badawczemu dane udostępniane są partnerom biznesowym, którzy dzięki temu mogą: zwiększyć sprzedaż (w sklepie internetowym oraz POS); przeprowadzać cykliczną analizę preferencji konsumentów; budować bazę danych konsumentów; realizować kampanie e-mail, SMS, MMS marketingowe; umieszczać reklamę w serwisie www.odbierz.to i dostarczać leady do call center[1].

 

Daje to szansę na poznanie klientów, ich potrzeb i wykorzystanie uzyskanych w ten sposób informacji w dalszych kontaktach.

 

Na początku października spółka przeprowadziła także rebranding istniejącego od maja serwisu e-pasaz.eu, który od tej pory nosi nazwę odbierz.to. Serwis e-pasaz.eu od początku istnienia odwiedziło ponad 765 tys. unikalnych użytkowników, którzy średnio spędzili na stronie 2 min 21 sek. Liczba odsłon witryn przekroczyła 2, 5 mln, liczba nowych wizyt wyniosła niemal 87 proc. Serwis pozyskał ponad 122 000 leadów obejmujących dane osobowe oraz preferencje zakupowe.

 

– Po kilku miesiącach zdecydowaliśmy się na rebranding serwisu – mówi Marcin Brysiak. – Wyniki uzyskane przez e-pasaz.eu są bardzo obiecujące, chcieliśmy jednak je dodatkowo wzmocnić. Stąd pomysł na rozbudowę serwisu i przekształcenie w portal odbierz.to. Witryna została rozbudowana o dwie sekcje: Biżuteria i Uroda, usprawniliśmy funkcjonowanie modułu badawczego, autoryzacji numerów telefonów oraz adresów e-mail.

 

Serwis odbierz.to działa w modelu odwróconego e-commerce. W zamian za krótkie badanie konsumenckie i pozostawienie swoich danych osobowych użytkownik może otrzymać darmowe produkty należące do następujących sekcji: Moda (Trendy Woman, Trendy Man, Trendy Kids), Uroda (Uroda Woman, Uroda Man), Biżuteria. Przy okazji rebrandingu wprowadzono kategorię Produkt Dnia oraz powiększono liczbę obsługiwanych jednocześnie partnerów do 19 jednocześnie przypisując im indywidualny zestaw ankiet oraz zgód. Serwis ma wbudowany rozwinięty moduł badawczy obejmujący pytania zamknięte, zamknięte wielokrotnego wyboru oraz otwarte a także automatyczny system eksportu raportu graficznego. Oferuje także zautomatyzowaną wysyłkę e-mail marketingu i sms marketingu.

 

Wśród marek, których produkty są rozdawane przez e-pasaz.eu znajdują się między innymi: Lacoste, Tommy Hilfiger, US Polo, Pepe Jeans, Ralph Lauren, GAP, Balenciaga, Lilou, Furla, Diesel, Dolce&Gabana czy Burberry

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy