Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Konferencja: Nowy wymiar call contact center

„Nowy wymiar Call/Contact Center[1]” – to praktyczne spotkanie, które w 100%-ach będzie poświęcone wszelkim nowinkom technicznym i innym w zakresie zarządzania, poprawy jakości i efektywności Call/Contact Center. Aktualnie branża Call Center[2] rozwija się w bardzo szybkim tempie, jednak na rynku jest wciąż mało przykładów, na których możemy się nauczyć i zrozumieć czy warto w dany innowacyjny system/rozwiązanie zainwestować.

Nasze spotkanie ma służyć wymianie doświadczeń. Wszelkie innowacyjne rozwiązania dla CC zostaną przedstawione wyłącznie na praktycznych biznes case’ach. Przedstawiciele kluczowych polskich i zagranicznych Call Centers podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, opowiedzą o wdrożeniu, problemach, z którymi zetknęli się w trakcie realizacji projektu, opowiedzą jak im udało się to naprawić i ostatecznie jakie to przynosi efekty biznesowe.

 

Podczas dwudniowego spotkania planujemy poruszyć m.in. następujące zagadnienia:

 

  • Wirtualny oddział Sync (case study Alior Bank)
  • CC z wykorzystaniem agentów pracujących z domu (telepraca) (case study Mondial Assistance)
  • Grywalizacja jako sposób na zmotywowanych konsultantów – wdrożenie (w tym systemu IT) (case study Liberty Poland)
  • Konsultant w miejsce agenta – zmiana roli personelu CC (case study BEST – Indywidualny Opiekun Klienta Windykacyjnego)
  • Program rozpoznawania emocji w głosie w praktyce dla CC
  • CC w chmurze – Cloud-computing technology
  • Biometria głosowa w CC

I inne.

 

Termin: 14-15.11.2012r.

Miejsce: Warszawa Marriott

Szczegółowe informacje: http://www.bmspolska.pl

 

Materiał dostarczony przez organizatora konferencji.
Patronem medialnym wydarzenia jest serwis callcenternews.pl

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy