Kolejne spotkanie Liderów Branży Contact Center zakończone

Jakie są zasady pozyskiwania i udostępniania danych osobowych? Jakie są szanse i zagrożenia współczesnego telemarketingu? Jakie są trendy w obsłudze klienta? Na te i inne pytania odpowiedzieli Prelegenci kolejnej, ósmej edycji Kongresu Contact Center[1].

 

Kongres Contact Center odbył się 24 i 25 września w warszawskim hotelu Radisson Blu. Organizator wydarzenia – Nowoczesna Firma S. A., jak co roku – zadbała o ciekawy i bogaty program merytoryczny konferencji i warsztatów, które wchodzą w skład projektu.

 

Wydarzenie rozpoczęło się wystąpieniem Moniki Krasińskiej (Dyrektor Departamentu Orzecznictwa, Legislacji i Skarg, GIODO). Podczas wystąpienia omówione zostały warunki legalnego pozyskiwania i wykorzystywania danych osobowych przez telemarketerów. Poznaliśmy także zasady wykonywania obowiązku informacyjnego wobec klientów Contact Center. Dodatkowo Prelegentka omówiła kwestie prawne do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych a także obowiązki administratorów danych i innych uczestników procesu ich przetwarzania.

 

Dokąd zmierza rynek CC i czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości? Na te pytania odpowiedział gość specjalny wydarzenia – Jens Moeller (Managing Director, JMC), który przedstawił trendy i możliwości rozwoju w branży Contact i Call Center[2] na tle europejskim. Jens Moeller aktywnie działa jako coach, ma 15 lat doświadczenia w branży a wśród firm, którym doradzał znaleźli się między innymi O2, Toshiba, Siemens, Carphone Warehouse, Post Bank. Prelegent wskazał, którędy należy podążać, by podnieść efektywność działań w branży CC. Kluczem do sukcesu są m.in zdolności przywódcze i zapewnianie efektywnych rozwiązań. Jest to możliwe m.in. poprzez upraszczanie i przyspieszanie komunikacji, przekazywanie klientom informacji zwrotnej i pokazywanie prawdziwej wartości dla indywidualnego klienta.

 

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się także eksperci Partnerów Kongresu, firmy Altar i Teleopti. Temat innowacyjnego Contact Center w kontekście nowych technologii i trendów został omówiony przez Michała Chojnackiego z firmy Altar. Tajemnicę rozwoju efektywności Call Center w skali od 5 do 10% zdradził uczestnikom Axel Scharz-Scholten – przedstawiciel firmy TELEOPTI.

 

Drugiego dnia projektu odbyły się warsztaty tematyczne, poświęcone tematyce strategii zarządzania wypaleniem zawodowym pracowników Contact Centers i Service Desks, umawianiu spotkań przez telefon oraz kluczowych warunkach sukcesu utrzymywania konsultantów Contact Center.

 

Patronem medialnym – już po raz kolejny – był serwis callcenternews.pl

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *