Avaya zapowiedziała nowe rozwiązanie do współpracy w zarządzaniu kryzysowym w czasie rzeczywistym, które pomaga organizacjom i firmom ograniczyć negatywny wpływ nieplanowanych zdarzeń, zapewniając szybką, skoordynowaną komunikację i współpracę między dowolnymi punktami końcowymi. Rozwiązanie Avaya do zarządzania kryzysowego opracowano z myślą o środowiskach BYOD, mobilnych i zdalnych zespołach wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji, dużym rozproszeniu geograficznym oraz izolowanych jednostkach w jednej lokalizacji.
Kluczowym elementem rozwiązania jest najnowsza wersja Avaya Notification Solution (ANS), która zapewnia zintegrowane i zautomatyzowane powiadomienia, odpowiedzi oraz współpracę, umożliwiając przekazywanie krytycznych informacji i instrukcji w wielu różnych formatach. Łącząc ANS z rozwiązaniami konferencyjnymi Avaya – Avaya Aura Conferencing 7.0, Radvision Scopia Videoconferencing[1] lub Avaya Meeting Exchange – organizacje i firmy mogą koordynować pracę rozproszonych zespołów, aby zachować ciągłość biznesową i bezpieczeństwo publiczne.
Jako organizacja humanitarna o światowym zasięgu musimy troszczyć się o ludzi dotkniętych nieszczęściami, a jednocześnie zagwarantować bezpieczeństwo naszych pracowników i utrzymywać z nimi stały kontakt. Sytuacje wyjątkowe spowodowane zjawiskami meteorologicznymi często wymagają koordynacji i mobilizacji zespołów na dużych i oddalonych od siebie obszarach. Avaya Notification Solution to doskonałe narzędzie do komunikacji i współpracy w zarządzaniu kryzysowym, za pomocą którego możemy powiadamiać kilkuset pracowników i wolontariuszy, a także kilka osób z grona kluczowego personelu.
Jeff Chandler, starszy dyrektor ds. telefonii, Samaritan’s Purse
Skalowalne i elastyczne rozwiązanie Avaya Notification Solution obsługuje zarówno małe, wyspecjalizowane zespoły, jak i duże grupy oraz spełnia wymagania niemal każdej firmy i środowiska komunikacyjnego. Za pomocą ANS organizacje mogą:
- przygotować się zawczasu na wiele różnych scenariuszy, tworząc odpowiednie wiadomości, listy, instrukcje oraz łańcuchy przewidywanych zdarzeń.
- Wysyłać wiadomości do praktycznie dowolnego punktu końcowego: alarmy dźwiękowe przez telefon lub zintegrowany system nadawczy, a tekstowe przez SMS, pocztę elektroniczną, komunikatory internetowe lub znaki cyfrowe.
- Wysyłać automatycznie wiadomości przez serwis WWW, połączenie telefoniczne, pocztę elektroniczną albo system firmy trzeciej.
- Aktualizować serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter oraz witryny internetowe i intranetowe.
- „Nakazać” telefonom IP Avaya, aby działały jako głośniki, i w razie potrzeby przerywać bieżące konserwacje w celu przekazania wiadomości.
- Prosić odbiorców o odpowiedź, na przykład określenie ich stanu lub dostępności.
- Kierować specjalne wiadomości do większych grup i korzystać z możliwości natychmiastowej komunikacji.
Natychmiastowa współpraca może odbywać się za pośrednictwem „wbudowanych” mechanizmów konferencji i współpracy Meet-me albo poprzez integrację z Avaya Aura Conferencing 7.0, Avaya Meeting Exchange i (lub) Radvision Scopia. Avaya Aura Conferencing 7.0 oferuje użytkownikom stacjonarnych komputerów Mac lub PC, tabletów i smartfonów zabezpieczone sesje współpracy internetowej zintegrowanej z dźwiękiem. Avaya Meeting Exchange łączy tradycyjne systemy komunikacyjne ze środowiskami SIP, zapewniając współpracę internetową i konferencje dźwiękowe na użytek średnich i dużych przedsiębiorstw oraz dostawców usług. Radvision Scopia oferuje standardowe wideokonferencje i udostępnianie pulpitu z wykorzystaniem szerokiej gamy urządzeń obsługujących wideo, takich jak: smartfony, tablety, komputery PC i Mac, dedykowane urządzenia wideo i systemy teleobecności.
Podczas pożarów lasu w Kolorado wcześniej w tym roku martwiliśmy się o bezpieczeństwo naszych pracowników w tym regionie, a jednocześnie musieliśmy informować ich o dostępności naszych lokalnych obiektów. Użyliśmy rozwiązania Avaya Notification Solution, aby dotrzeć do ponad 1200 pracowników, zapytać, czy potrzebują pomocy i dostarczyć im informacji oraz instrukcji. Cały proces trwał około 90 minut, znacznie krócej, niż rok wcześniej, kiedy podobne zdarzenie zajęło niemal trzy dni.
Bill Parkin, dyrektor ds. bezpieczeństwa i ciągłości biznesowej, Avaya
Otwarte interfejsy API Web Services pozwalają na integrację z aplikacjami firm trzecich, które mogą automatycznie powiadamiać i dostarczać dodatkowe informacje. Na przykład firma GeoComm, członek programu Avaya DevConnect, dostarcza informacje geograficzne, które można osadzać w powiadomieniach ANS dla wybranych grup. Można też powiadamiać jednego lub wielu użytkowników o przekroczeniu pewnej granicy geograficznej. Przedsiębiorstwa mogą integrować ANS z systemami do zarządzania łańcuchem dostaw, kontroli zapasów lub bezpieczeństwa, aby ograniczyć ryzyko związane ze zdarzeniami, które mogą wpłynąć na działalność biznesową.