Dwa nowe produkty zostały zaprezentowane na tegorocznej edycji Kongresu Contact Center[1] przez spółkę Altar: Altar Smart IVR[3] oraz Altar Co-Surfing. Dzięki nim każde call center[2] może stać się innowacyjne i zaoferować swoim klientom zupełnie nową jakość obsługi przy zachowaniu wysokiej efektywności kosztowej.
Oba narzędzia oferowane są w dwóch wariantach: jako dodatkowa funkcjonalność systemu Altar Contact Center (ACC) lub jako samodzielna aplikacja umożliwiająca integrację z już istniejącym systemem CC.
Altar Smart IVR to “wizualny IVR” przeznaczony dla użytkowników smartfonów i urządzeń mobilnych. Aplikacja jest łatwa w obsłudze, szybka i funkcjonalna. Pozwala na wygodny dostęp do informacji oraz usług bez konieczności odsłuchiwania kolejnych komunikatów głosowych, jak w klasycznym IVR. Jest także nowym, samoobsługowym kanałem dostępu do call center.
Altar Smart IVR, w porównaniu z klasycznym IVR, zmniejsza liczbę połączeń oczekujących na obsługę agenta, redukując koszty. Zapewnia przy tym wysoką jakość obsługi, a tym samym zadowolenie Klientów.
Altar Smart IVR to dodatkowo szeroka paleta dostępnych środków wyrazu i nowy kanał dla spersonalizowanej komunikacji marketingowej. Wyświetla na ekranie w dyskretny, ale widoczny sposób: reklamy (tekst, zdjęcia, animacja, film), komunikaty, materiały instruktażowe, nie utrudniając nawigacji.
Altar Co-Surfing to z kolei bezpieczna, innowacyjna aplikacja internetowa, dzięki której Agent może wcielić się, na życzenie klienta, w rolę przewodnika po stronie internetowej, np. banku, ubezpieczyciela, dostawcy usług, zwłaszcza tych wymagających konfiguracji. Agent i klient widzą na swoich ekranach (w czasie rzeczywistym) czynności wykonywane przez siebie na danej stronie (poruszające się kursory).
Agent pomaga w uzupełnieniu formularza (np. wniosku kredytowego), wykonaniu operacji w systemie bankowym (np. przelewu zagranicznego), objaśnia, co należy wpisać w pola lub uzupełnia je na życzenie klienta. Dzięki wirtualnemu markerowi może też zaznaczać fragmenty tekstu, pola lub wstawić komentarz.
Rozwiązanie cechuje wysoki poziom bezpieczeństwa informacji i zachowania prywatności klienta.