Outsourcing&More o branży CC

Ukazał się jesienny numer magazynu Outsourcing&More. Głównym tematem numeru jest Call i Contact Center[1] – czyli najstarsza w Polsce forma zorganizowanego outsourcingu. W materiałach przygotowanych przez specjalistów w branży znajdą Państwo m.in. tekst Katarzyny Swatowskiej dotyczący historii rynku Call i Contact Center w Polsce Macieja Busia o wielkości branży, Macieja Grygielskiego skupił się na roli mediów społecznościowych w obsłudze klienta, zaś przedstawiciele firm Kontel i Jabra dzielą się wskazówkami czym się kierować przy wyborze słuchawek.

 

W magazynie nie zabrakło informacji o niemieckim rynku call center[2] w artykule Stephan Fricke – „Niemiecka branża Contact Center”.

 

Magazyn dystrybułowany jest do prenumeratorów bezpłatnie. Istnieje możliwość pobrania gazety w formie elektronicznej: http://www.outsourcingandmore.pl/userfiles/file/numery/outsourcing-and-more-numer-6-wrzesien-pazdziernik-2012.pdf

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *