Ukazał się jesienny numer magazynu Outsourcing&More. Głównym tematem numeru jest Call i Contact Center[1] – czyli najstarsza w Polsce forma zorganizowanego outsourcingu. W materiałach przygotowanych przez specjalistów w branży znajdą Państwo m.in. tekst Katarzyny Swatowskiej dotyczący historii rynku Call i Contact Center w Polsce Macieja Busia o wielkości branży, Macieja Grygielskiego skupił się na roli mediów społecznościowych w obsłudze klienta, zaś przedstawiciele firm Kontel i Jabra dzielą się wskazówkami czym się kierować przy wyborze słuchawek.
W magazynie nie zabrakło informacji o niemieckim rynku call center[2] w artykule Stephan Fricke – „Niemiecka branża Contact Center”.
Magazyn dystrybułowany jest do prenumeratorów bezpłatnie. Istnieje możliwość pobrania gazety w formie elektronicznej: http://www.outsourcingandmore.pl/userfiles/file/numery/outsourcing-and-more-numer-6-wrzesien-pazdziernik-2012.pdf