Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Mean Time to Restore Service

(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest potrzebny na zidentyfikowanie przyczyny awarii, rozwiązanie problemu i przywrócenie usługi do pełnej funkcjonalności.

MTRS jest kluczowym wskaźnikiem wydajności dla usług i systemów, które są krytyczne dla biznesu lub dla klientów. Im krótszy czas przywracania usługi, tym mniejsze ryzyko utraty przychodów, a tym samym większa wydajność przedsiębiorstwa oraz zadowolenie klientów. Dlatego MTRS jest jednym z ważniejszych wskaźników wydajności, którego monitorowanie jest istotne dla przedsiębiorstw i organizacji, aby zapewnić jak najwyższą dostępność usług i systemów.

Outsourcing&More o branży CC

Ukazał się jesienny numer magazynu Outsourcing&More. Głównym tematem numeru jest Call i Contact Center[1] – czyli najstarsza w Polsce forma zorganizowanego outsourcingu. W materiałach przygotowanych przez specjalistów w branży znajdą Państwo m.in. tekst Katarzyny Swatowskiej dotyczący historii rynku Call i Contact Center w Polsce Macieja Busia o wielkości branży, Macieja Grygielskiego skupił się na roli mediów społecznościowych w obsłudze klienta, zaś przedstawiciele firm Kontel i Jabra dzielą się wskazówkami czym się kierować przy wyborze słuchawek.

 

W magazynie nie zabrakło informacji o niemieckim rynku call center[2] w artykule Stephan Fricke – „Niemiecka branża Contact Center”.

 

Magazyn dystrybułowany jest do prenumeratorów bezpłatnie. Istnieje możliwość pobrania gazety w formie elektronicznej: http://www.outsourcingandmore.pl/userfiles/file/numery/outsourcing-and-more-numer-6-wrzesien-pazdziernik-2012.pdf

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy