Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Open for business – Amadeus i oprogramowanie otwarte

Nowy, opublikowany wczoraj raport pt. „Open for business”, zachęca branżę turystyczną do przejścia na oprogramowanie otwarte, oferujące korzyści w postaci innowacji, szybszego reagowania na zmiany i nowe oczekiwania konsumentów oraz obniżenia kosztów. Raport wskazuje, w jaki sposób może ono uwolnić firmy turystyczne od oprogramowania prawnie zastrzeżonego, zapewniając im większą przewagę konkurencyjną. Sponsorem raportu jest Amadeus IT Group.

 

Publikacja profesora Jima Nortona demonstruje rolę systemów otwartych w wymagających środowiskach przetwarzania danych w czasie rzeczywistym. Wskazuje zarówno korzyści, jak i trudności związane z przejściem z systemów zamkniętych na otwarte oraz pokazuje postęp tej technologii w czasie. Autor publikacji identyfikuje również zalety i wady dalszej, potencjalnej ewolucji kluczowych systemów przetwarzania transakcji w kierunku architektury otwartej.

 

Ponadto, raport pokazuje, jak systemy otwarte rozwijały się oraz dlaczego obecnie spełniają nie tylko konkretne wymagania, lecz również mogą przynosić korzyści całej branży.

 

Publikacja może być także przewodnikiem dla firm i sektorów rozważających przejście na systemy otwarte, ponieważ przedstawia wyzwania i podaje wskazówki dotyczące ograniczenia ryzyka związanego z przejściem na tego rodzaju technologię. Wśród wymienionych rad warto przytoczyć choćby tę dotyczącą specjalistów odpowiedzialnych za projekt. Jak twierdzi autor, ze względu na integralność danych w systemach zamkniętych i otwartych istotne jest, aby zajmował się nimi ten sam zespół programistów, a także, aby przejście było traktowane jako zmiana biznesowa, a nie tylko techniczna.

 

– Systemy otwarte funkcjonują już od przeszło dwudziestu lat, wkraczając obecnie na większą skalę do przedsiębiorstw i kluczowych systemów komputerowych. Droga od systemów zamkniętych do otwartych jest długa i często trudna, ale stanowi istotny przełom w branży IT. Prawie każda większa firma będzie musiała przynajmniej częściowo dokonać tej zmiany w niedalekiej przyszłości, zatem dostrzeżenie korzyści związanych z otwartym oprogramowaniem, a także realistyczna ocena potencjalnych wyzwań związanych z tym przejściem, są tu bardzo ważne – powiedział profesor Jim Norton, autor raportu.

 

– Jesteśmy zaangażowani w przejście naszej firmy na systemy o architekturze otwartej, przy ograniczeniu wszelkich elementów ryzyka z tym związanych. Długoterminowe korzyści w zakresie innowacji, szybsze wdrażanie nowych rozwiązań, przyciąganie wybitnych talentów i obniżenie kosztów, są bardzo atrakcyjne zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów – skomentował Hervé Couturier, wiceprezes ds. rozwoju w firmie Amadeus. – Jako pionierzy w dziedzinie systemów otwartych, mogliśmy wprowadzić na rynek ważne innowacje, obejmujące nasze podstawowe rozwiązania – Altéa Customer Management System i Extreme Search – dodał.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

SerwerSMS.pl zintegrował się z Zapier

Zapier to narzędzie integrujące kilka aplikacji w taki sposób, by razem tworzyły rozwiązanie kompletne dla użytkownika. Teraz także SerwerSMS.pl, za pomocą Zapiera, został zintegrowany z najpopularniejszymi aplikacjami, takimi jak Gmail, Twitter, Facebook i wiele innych.