Dzisiaj finał Call Center Awards 2012

Dzisiaj poznamy laureatów konkursu Call Center[1] Awards. Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej Gali Call Center Awards 2012, która odbędzie się 18 września 2012 w hotelu Marriott w Warszawie. Patronem medialnym konkursu jest portal callcenternews.pl.

 

MANAGER CALL CENTER 2012

  • Elżbieta Gierczyńska – Aviva
  • Renata Nepelska – Centrum Bankowości Bezpośredniej
  • Joanna Zawistowska-Kazak – Centrum Bankowości Bezpośredniej
  • Anna Pelczar – Centrum Bankowości Bezpośredniej
  • Katarzyna Łapiak – Pharma Distribution Group

 

 

ZESPÓŁ CALL CENTER 2012

Firmy o całkowitym zatrudnieniu powyżej 500 osób

 

  • Aviva – Izabela Rojek
  • Medicover – Marcin Sawicki
  • PZU – Paulina Chodzyńska
  • PZU – Aleksandra Kozacka
  • Samsung Electronics Polska – Małgorzata Brzozowska

 

 

ZESPÓŁ CALL CENTER 2012

Firmy o całkowitym zatrudnieniu nie przekraczającym 500 osób

 

  • Pharma Distribution Group – Katarzyna Łapiak
  • Sitel – Magdalena Małek
  • Telmon – Artur Kapacki
  • Universal Agent[2] – Kinga Fijoł
  • Voice Contact Center[3] – Małgorzata Biernacka
Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Universal Agent. pojęcie związane z pracownikiem call center lub contact center, który posiada umiejętności i wiedzę potrzebną do obsługi różnych…
3. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *