Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Dzisiaj finał Call Center Awards 2012

Dzisiaj poznamy laureatów konkursu Call Center[2] Awards. Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej Gali Call Center Awards 2012, która odbędzie się 18 września 2012 w hotelu Marriott w Warszawie. Patronem medialnym konkursu jest portal callcenternews.pl.

 

MANAGER CALL CENTER 2012

  • Elżbieta Gierczyńska – Aviva
  • Renata Nepelska – Centrum Bankowości Bezpośredniej
  • Joanna Zawistowska-Kazak – Centrum Bankowości Bezpośredniej
  • Anna Pelczar – Centrum Bankowości Bezpośredniej
  • Katarzyna Łapiak – Pharma Distribution Group

 

 

ZESPÓŁ CALL CENTER 2012

Firmy o całkowitym zatrudnieniu powyżej 500 osób

 

  • Aviva – Izabela Rojek
  • Medicover – Marcin Sawicki
  • PZU – Paulina Chodzyńska
  • PZU – Aleksandra Kozacka
  • Samsung Electronics Polska – Małgorzata Brzozowska

 

 

ZESPÓŁ CALL CENTER 2012

Firmy o całkowitym zatrudnieniu nie przekraczającym 500 osób

 

  • Pharma Distribution Group – Katarzyna Łapiak
  • Sitel – Magdalena Małek
  • Telmon – Artur Kapacki
  • Universal Agent[1] – Kinga Fijoł
  • Voice Contact Center[3] – Małgorzata Biernacka
Słownik
1. Universal Agent. pojęcie związane z pracownikiem call center lub contact center, który posiada umiejętności i wiedzę potrzebną do obsługi różnych…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

10. edycja konkursu Telemarketer Roku 2018

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprasza do udziału w 10. edycji konkursu Telemarketer Roku. W jubileuszowej odsłonie dopuszczono możliwość zgłaszania rozmów dłuższych niż 20 minut. Poza nagrodami dla najlepszych konsultantów, zostanie przyznana również nagroda Grand Prix Telemarketera Roku 2018 dla firmy. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa 9 marca.