Dzisiaj poznamy laureatów konkursu Call Center[1] Awards. Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej Gali Call Center Awards 2012, która odbędzie się 18 września 2012 w hotelu Marriott w Warszawie. Patronem medialnym konkursu jest portal callcenternews.pl.
MANAGER CALL CENTER 2012
- Elżbieta Gierczyńska – Aviva
- Renata Nepelska – Centrum Bankowości Bezpośredniej
- Joanna Zawistowska-Kazak – Centrum Bankowości Bezpośredniej
- Anna Pelczar – Centrum Bankowości Bezpośredniej
- Katarzyna Łapiak – Pharma Distribution Group
ZESPÓŁ CALL CENTER 2012
Firmy o całkowitym zatrudnieniu powyżej 500 osób
- Aviva – Izabela Rojek
- Medicover – Marcin Sawicki
- PZU – Paulina Chodzyńska
- PZU – Aleksandra Kozacka
- Samsung Electronics Polska – Małgorzata Brzozowska
ZESPÓŁ CALL CENTER 2012
Firmy o całkowitym zatrudnieniu nie przekraczającym 500 osób
- Pharma Distribution Group – Katarzyna Łapiak
- Sitel – Magdalena Małek
- Telmon – Artur Kapacki
- Universal Agent[2] – Kinga Fijoł
- Voice Contact Center[3] – Małgorzata Biernacka
Słownik
1. ↑ Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. ↑ Universal Agent. pojęcie związane z pracownikiem call center lub contact center, który posiada umiejętności i wiedzę potrzebną do obsługi różnych…
3. ↑ Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…