Firma Interactive Intelligence weźmie udział w seminarium organizowanym przez Asseco SEE pt. „Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta”. Firma zaprezentuje korzyści biznesowe związane z wdrożeniem systemu obsługi klienta Customer Interaction Center (CIC) oraz omówi zalety i wyzwania zastosowania technologii cloud w odniesieniu do rozwiązań contact center[2]. Zostanie również przedstawiona integracja rozwiązania CIC z Microsoft Lync Server, umożliwiająca wprowadzenie komunikacji zunifikowanej w obrębie całego przedsiębiorstwa.
Interactive Intelligence jest jednym z liderów na rynku rozwiązań contact center i komunikacji zunifikowanej. Do klientów firmy w Polsce należą tak znane organizacje jak Grupa BRE Banku, ING Bank Śląski, Allianz i Urząd Miasta Wrocław. Asseco SEE posiada status Elite Partnera firmy Interactive Intelligence oraz ponad 10-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów contact center.
Seminarium odbędzie się 2 października w hotelu Marriott w Warszawie. Gościem specjalnym spotkania będzie Marcin Żebrowski, Kierownik Działu Konsultingu firmy analitycznej Audytel, który przedstawi wyniki najnowszych badań Audytela, dotyczących polskiego rynku integratorów i operatorów rozwiązań Unified Communications[1]. Oprócz Interactive Intelligence swoje rozwiązania zaprezentują takie firmy jak: Microsoft, Interactive Intelligence oraz HP.