Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call Center Poland współpracuje z Sygnity

Call Center[1] Poland realizuje projekty wspierające sprzedaż dla jednego z największych w Polsce dostawców rozwiązań IT – Sygnity. 

 

Zadaniem konsultantów Call Center Poland jest dotarcie do podmiotów zainteresowanych współpracą z Sygnity, umówienie spotkań z doradcami bądź bezpośrednie wygenerowanie leadow sprzedażowych już w rozmowie telefonicznej. Pilotażowo CCP przeprowadziło 3 kampanie skierowane do biur rachunkowych, hurtowni i firm z sektora SMB.

 

Sygnity oferuje pełen zakres usług informatycznych dla dużych i średnich przedsiębiorstw oraz instytucji administracji publicznej. Rozbudowana oferta usługowo-produktowa wymaga od konsultantów dużej wiedzy merytorycznej związanej z prowadzonymi działaniami sprzedażowymi. Każda kampania wspierająca sprzedaż poprzedzona jest szkoleniem produktowym prowadzonym przez przedstawiciela firmy Sygnity.

 

„Wybraliśmy Call Center Poland na partnera naszych działań sprzedażowych, ponieważ jest to rzetelna, wiarygodna firma odpowiadająca naszym oczekiwaniom co do standardów obsługi klienta” – powiedział Adam Smuk – Dyrektor Marketingu Pionu SMB w Sygnity SA.

 

W przypadku pozytywnych rezultatów prowadzonych projektów firmy zamierzają kontynuować współpracę.

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Orlen nie umie w obsługę klienta

Obecny stan rynku paliw w Polsce stawia klientów sieci Orlen w niezwykłej sytuacji, gdzie brak paliwa definiowany jest przez firmę jako „awaria”. Spółka informuje o wzmocnieniu logistyki i zapewnia o nieprzerwanych dostawach.