Dowiesz się podczas największej i najbardziej prestiżowej konferencji, o wieloletniej tradycji, poświęconej tematyce CC. W dniach 24-25 września 2012 w Hotelu Radisson Blu w Warszawie odbędzie się VIII Kongres Contact Center[1]. Kongres to konferencja ekspercka z 2 równoległymi ścieżkami tematycznymi: customer service i telesales oraz 3 równoległe warsztaty interaktywne.
Podczas VIII edycji Kongresu spotkają się eksperci i praktycy reprezentujący firmy wytyczające nowe trendy, liderzy w branży, dostarczyciele nowatorskich rozwiązań, przedstawiciele renomowanych kancelarii prawnych oraz GIODO. Wśród prelegentów zobaczymy między innymi: Jensa Moellera z JMC (Wielka Brytania), Monikę Krasińską z GIODO, Michała Stobieckiego z Energa Obsługa i Sprzedaż, Renatę Nepelską z Banku Pekao, Marcina Kowalskiego z Link4 czy Marcina Sosnowskiego ze Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
Na spotkaniu poruszone zostaną kluczowe dla branży zagadnienia:
- jakość obsługi klienta a redukcja kosztów operacyjnych;
- ewolucja contact center w kierunku profit center;
- skuteczne wykorzystanie i integracja nowych kanałów komunikacji;
- efektywne zarządzanie zespołem;
- zasady pozyskiwania i udostępniania danych osobowych i wiele innych
Kontakt: katarzyna.ciszak@nf.pl, tel. 22 314 14 30
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem VIII Kongresu Contact Center – www.kongrescontactcenter.pl
Patronem medialnym po raz kolejny jest serwis CallCenterNews.pl