Jak odkręcić kurek z pieniędzmi w Contact Center?

Dowiesz się podczas największej i najbardziej prestiżowej konferencji, o wieloletniej tradycji, poświęconej tematyce CC. W dniach 24-25 września 2012 w Hotelu Radisson Blu w Warszawie odbędzie się VIII Kongres Contact Center[1]. Kongres to konferencja ekspercka z 2 równoległymi ścieżkami tematycznymi: customer service i telesales oraz 3 równoległe warsztaty interaktywne.

 

Podczas VIII edycji Kongresu spotkają się eksperci i praktycy reprezentujący firmy wytyczające nowe trendy, liderzy w branży, dostarczyciele nowatorskich rozwiązań, przedstawiciele renomowanych kancelarii prawnych oraz GIODO. Wśród prelegentów zobaczymy między innymi: Jensa Moellera z JMC (Wielka Brytania), Monikę Krasińską z GIODO, Michała Stobieckiego z Energa Obsługa i Sprzedaż, Renatę Nepelską z Banku Pekao, Marcina Kowalskiego z Link4 czy Marcina Sosnowskiego ze Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

 

Na spotkaniu poruszone zostaną kluczowe dla branży zagadnienia:

  • jakość obsługi klienta a redukcja kosztów operacyjnych;
  • ewolucja contact center w kierunku profit center;
  • skuteczne wykorzystanie i integracja nowych kanałów komunikacji;
  • efektywne zarządzanie zespołem;
  • zasady pozyskiwania i udostępniania danych osobowych i wiele innych

 

Kontakt: katarzyna.ciszak@nf.pl, tel. 22 314 14 30

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem VIII Kongresu Contact Center – www.kongrescontactcenter.pl

Patronem medialnym po raz kolejny jest serwis CallCenterNews.pl

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *