Amazon.com – największy sklep internetowy na świecie – otwiera swoje call center[1] dla krajów hiszpańskojęzycznych w Urugwaju. O uruchomieniu centrum telefonicznego poinformował dziennik El Pais.
Swoje call center sklep uruchamia w Aguada Park – kompleksie biurowym w Montevideo – stolicy Urugwaju. Za realizację wszelkich operacji będzie odpowiedzialna spółka APAC.
Decyzja o uruchomieniu call center właśnie w tym rejonie świata spowodowana była realizacją ubiegłorocznych planów związanych z intensyfikacją działań Amazon w Ameryce Południowej. W tym roku spółka Jeffa Bezosa uruchamia sklep w Brazylii, a w przyszłym roku – w Argentynie i Chile.
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
ciekawe… to moze jesczce i to dodac? tez interesujace
a dotyczy naszego rynku
http://biznes.onet.pl/hit-eksportowy,20140,5237096,prasa-detal
To ważna wiadaomość dla naszego rynku 🙂
Ja nazwałbym to ciekawostką, bo Amazon miał plany przejęcia jakiejś działającej w PL sklepu internetowego. A jeśli otworzy własny sklep – wówczas jakieś CC dostanie spore zlecenie na obsługę infolinii… może arvato zajmie się logistyką… 🙂