Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

TU Europa: ubezpieczenia zdrowotne z Voice Contact Center

Voice Contact Center[2] – spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi z zakresu call i contact center – wygrała konkurs ofert na sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych dla TU Europa. Podpisanie umowy na czas nieokreślony poprzedzi dwutygodniowa akcja testowa. Ostateczna wartość kontraktu uzależniona jest od osiąganych wyników.

 

Umowa z Towarzystwem Ubezpieczeń Europa obejmuje sprzedaż ubezpieczeń medycznych przez telefon. Konsultanci Voice Contact Center odpowiedzialni będą za wszystkie etapy procesu sprzedaży: przedstawienie oferty, przekonanie do niej klienta i dokonanie transakcji. Na potrzeby kampanii TU Europa przygotowała specjalną aplikację, w oparciu o którą w uproszczony sposób jest wyliczana składka ubezpieczenia. Dzięki temu skraca się czas, jaki klient poświęca na kontakt z konsultantem. Polisa jest automatycznie generowana i wysyłana do klienta po rejestracji danych w systemie ubezpieczyciela.

 

Zespół telemarketerów Voice Contact Center, oprócz starannego przygotowania z zakresu sprzedaży przez telefon i znajomości oferty, przeszedł szkolenia Komisji Nadzoru Finansowego dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych. Każdy z konsultantów uczestniczył w ponad 150 godzinach wykładów, warsztatów i prezentacji m.in. z zakresu ryzyk ubezpieczeniowych, etyki zawodowej czy prawodawstwa związanego z obszarem ubezpieczeń. Wszyscy konsultanci Voice Contact Center pracujący dla TU Europa zdali egzaminy państwowe, poświadczające ich kwalifikacje w tych obszarach.

 

„Oferowanie polis ubezpieczeniowych przez telefon to strategiczna decyzja TU Europa, podyktowana troską o wygodę klientów. Kluczowa dla nas jest ich satysfakcja, o którą zabiegamy oferując atrakcyjny produkt ubezpieczeniowy i zapewniając wysoki poziom obsługi[1] przez konsultantów. Choć stawiamy pierwsze kroki we współpracy z outsourcerem oferującym rozwiązania z zakresu contact center, chcemy ją intensywnie rozwijać. Obserwujemy rozwój tego kanału, więc wierzę, że współpraca przyniesie obopólne korzyści” – powiedział Przemysław Ćwikła, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A.

 

„Niewątpliwie przez ostatnie dwa lata znacznie zwiększyło się zainteresowanie firm ubezpieczeniowych outsourcingiem – potwierdzają to obserwacje wszystkich spółek należących do Grupy OEX. Voice Contact Center rozwija współpracę z największymi ubezpieczycielami na polskim rynku. Po raz pierwszy jednak współpracujemy z Towarzystwem, które nie tworzy tradycyjnej sieci sprzedaży, tylko dociera do klientów bezpośrednio – przez telefon i Internet. Biorąc pod uwagę kraje Europy Zachodniej, w Polsce ta formuła ma jeszcze duży potencjał do wzrostu” – dodaje Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center.

 

Ubezpieczenie „Szlachetne zdrowie”, oferowane przez TU Europa, zapewnia kompleksową opiekę medyczną w prywatnych placówkach. Obejmuje m.in. porady lekarzy specjalistów (bez skierowania), badania laboratoryjne, zabiegi ambulatoryjne, szczepienia i rehabilitację.

Słownik
1. poziom obsługi. Zobacz SL.
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Amazon wchodzi na rynek usług kurierskich

Ostatnio co chwilę słychać o nowościach ze świata logistyki, których głównym bohaterem jest Amazon. Jako największy gracz rynku e-commerce, mając już ugruntowaną pozycję na rynku handlowym, chce zawalczyć o niższe koszty swojej działalności poprzez rozwój własnych kanałów logistycznych. To może oznaczać tylko jedno – dalszy i jeszcze szybszy rozwój amerykańskiego giganta e-commerce.
Czytaj więcej

Rekordowy zysk Arterii

– Ubiegły rok zakończyliśmy najlepszym w historii wynikiem – powiedział dziennikowi “Parkiet” Wojciech Bieńkowski, prezes spółki Arteria S.A.…