Interactive Intelligence zmniejsza straty

Interactive Intelligence Group Inc. ogłosił wyniki operacyjne za drugi kwartał 2012 r. Firma zanotowała 26% wzrost całkowitej liczby zamówień;  zamówienia w chmurze zwiększyły się o prawie 90% w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Jednak przychody firmy – w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku – wzrosły tylko o 5%.  Od początku roku fima odnotowała 8% wzrost przychodów. Spółka zmniejszyła jednak swoje straty z 5,5 mln do 1,8 mln dolarów.

 

– Dynamiczny wzrost zamówień w modelu cloud obrazuje rosnący udział naszej firmy w rynku chmurowych rozwiązań contact center[1]” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald Brown. – Trend ten coraz mocniej wpływa również na raportowane przez nas wyniki finansowe, ponieważ przychody niektórych zamówień z tego kwartału zostaną uznane dopiero w kolejnych okresach rozliczeniowych.

 

Brown dodał: „Planujemy kolejne inwestycje w zakresie sprzedaży, marketingu i rozwoju produktu, aby zwiększyć świadomość naszej marki i udziały rynkowe. Priorytet stanowi rozwój oferty cloud, która generuje największy wzrost sprzedaży. Oczekujemy, że w 2012 r. zamówienia w chmurze osiągną 30-32% ogólnej liczby zamówień, natomiast całkowita liczba zamówień zwiększy się o 20% w porównaniu w rokiem poprzednim.

 

 

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *