Awaria w contact center PGE

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Call center[1] PGE Obrót S.A. przeżyło ostatnio oblężenie. Oblężenie tak duże, że odmówiły posłuszeństwa telefony, a klienci na połączenie z konsultantem – jeśli już udało się im dodzwonić – czekali dłużej niż pół godziny.

 

Oficjalny komunikat PGE informował właśnie o przeciążeniu linii telefonicznej. – Wynika to z dużej liczby połączeń przychodzących, szczególnie dotyczących awarii i przerw w dostawie prądu spowodowanych gwałtownie zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi – wyjaśnia Dziennikowi Łódzkiemu – Alicja Litwin-Wołek z biura zarządu PGE Obrót SA.

 

Branża CC już skomentowała informację PGE: “Trzeba mieć plan B, bo konsument jest najważniejszy”.

 

Słownik
1. Call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *