Mity w zatrudnianiu niepełnosprawnych
W ubiegłym roku prywatni przedsiębiorcy zapłacili 3,8 mld zł kary na rzecz PFRON za zbyt małe zatrudnienie osób…
Call center[1] PGE Obrót S.A. przeżyło ostatnio oblężenie. Oblężenie tak duże, że odmówiły posłuszeństwa telefony, a klienci na połączenie z konsultantem – jeśli już udało się im dodzwonić – czekali dłużej niż pół godziny.
Oficjalny komunikat PGE informował właśnie o przeciążeniu linii telefonicznej. – Wynika to z dużej liczby połączeń przychodzących, szczególnie dotyczących awarii i przerw w dostawie prądu spowodowanych gwałtownie zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi – wyjaśnia Dziennikowi Łódzkiemu – Alicja Litwin-Wołek z biura zarządu PGE Obrót SA.
Branża CC już skomentowała informację PGE: “Trzeba mieć plan B, bo konsument jest najważniejszy”.