Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

disaster

z ang. awaria. W call center nagła awaria powodująca długotrwałe i kosztowne zakłócenia w funkcjonowaniu organizacji. Firmy - aby zabezpieczyć się przed konsekwencjami awarii, w swoim planie na wypadek awarii,

Awaria w contact center PGE

Call center PGE Obrót S.A. przeżyło ostatnio oblężenie. Oblężenie tak duże, że odmówiły posłuszeństwa telefony, a klienci na połączenie z konsultantem – jeśli już udało się im dodzwonić – czekali dłużej niż pół godziny.

 

Oficjalny komunikat PGE informował właśnie o przeciążeniu linii telefonicznej. – Wynika to z dużej liczby połączeń przychodzących, szczególnie dotyczących awarii i przerw w dostawie prądu spowodowanych gwałtownie zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi – wyjaśnia Dziennikowi Łódzkiemu – Alicja Litwin-Wołek z biura zarządu PGE Obrót SA.

 

Branża CC już skomentowała informację PGE: “Trzeba mieć plan B, bo konsument jest najważniejszy”.

 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy