Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Alfavox wdrożył platformę dla Wirtualnego Oddziału w banku Alior Sync

Spółka z Bielska-Białej dostarczyła oraz zintegrowała z innymi systemami Alior Banku platformę alfa Video for CC. Rozwiązanie stało się częścią nowego Wirtualnego Oddziału banku Alior Sync, który został otwarty dla klientów.

 

Wirtualny oddział Alior Sync dostępny jest przez Internet, oferuje tylko internetowe produkty i usługi, jest także zsynchronizowany z portalami społecznościowymi i otwarty 24 godziny na dobę.

 

– Wirtualny Oddział gwarantuje nieograniczony dostęp online do osobistego bankiera z dowolnego miejsca na świecie przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W trakcie rozmowy wideo klienci mogą obserwować na ekranie własnego komputera interaktywną wizualizację ofert, czy dokonywać transakcji. W Alior Sync można załatwić za pośrednictwem Internetu wszystkie te sprawy, które dotychczas realizowane były tylko w tradycyjnym oddziale – opowiada Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Departamentu Obsługi Zdalnej w Alior Banku.

 

W oddziale można spotkać się z wirtualnym bankierem i porozmawiać z nim m.in. dzięki rozwiązaniu alfa Video for CC. Do tej pory stronę Wirtualnego Oddziału odwiedziło już 228000 osób, a klienci, którzy skorzystali z usług oddziału, wystawili konsultantom oraz aplikacji bardzo wysokie noty.

 

– Alfa Video for CC to dodatkowy kanał komunikacji z klientem – zwłaszcza z tym, który przywiązany jest do tradycyjnych form kontaktu z doradcą. Nasz pomysł na to rozwiązanie wypłynął z przekonania, że bezpośrednia rozmowa podnosi zaufanie klienta do konsultanta i proponowanych przez niego rozwiązań – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Taki sposób komunikacji, jak podkreśla Alior Bank, umożliwia też bieżącą pomoc np. w procesie wypełniania formularza czy wniosku. Doradca, z którym klient rozmawia, może przeprowadzić klienta przez procesy związane ze składaniem zamówień, wyjaśniając na bieżąco problematyczne kwestie, odpowiadając na dodatkowe pytania, czy doradzając, jak wypełnić poszczególne rubryki.

 

Każda osoba czekająca na połączenie z konsultantem jest informowana o swoim miejscu w kolejce oraz przybliżonym czasie oczekiwania. Klient ma również możliwość pozostawienia na stronie prośby o oddzwonienie.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Google Cloud i SAP nawiązują partnerstwo

Google Cloud i SAP ogłaszają dziś rozszerzone partnerstwo strategiczne, aby pomagać klientom w przeprowadzaniu transformacji biznesowych i migracji krytycznych systemów do chmury. Współpraca pozwoli również wykorzystywać możliwości Google Cloud w zakresie sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML).
Czytaj więcej

Jesteśmy już 11 godzin dziennie on-line

Statystyczny Polak korzysta z internetu łącznie o 5 godzin więcej niż jeszcze dwa lata temu. Jednocześnie prawie podwoił się odsetek tych, którzy chętnie testują nowe technologie i kupują gadżety. Eksperci McKinsey & Company zwracają uwagę na to, że cyfrowa rewolucja w polskim społeczeństwie szybko postępuje. Z drugiej strony rośnie również zaufanie Polaków do cyfrowych innowacji, czego dobrym przykładem jest rosnąca popularność usług finansowych i handlu online. Opracowanie strategii działania w internecie to dziś jedno z głównych wyzwań, przed jakim stoją przedsiębiorstwa.
Czytaj więcej

To ja, Twój asystent głosowy. Oto czym Cię wkrótce zaskoczę…

Asystenci głosowi w zaskakującym tempie zyskują na popularności. Jak wskazują statystyki, w samej Wielkiej Brytanii z inteligentnych rozwiązań głosowych korzystało w ubiegłym roku prawie 10 milionów osób. Technologia małymi krokami zdobywa także zaufanie polskich użytkowników. W ślad za zainteresowaniem konsumentów idą wysiłki firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. Czym asystenci głosowi zaskoczą nas w najbliższej przyszłości?