Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

arvato planuje ekspansję w Polsce

Choć wyraźnego osłabienia gospodarczego doświadczamy codziennie, to paradoksalnie rynek usług call center[1] w Polsce jest ciągle w fazie wzrostu. W ostatnich latach powstało wiele firm, jednak zaledwie kilka – działających od wielu lat, posiadających duże doświadczenie i skalę działania (ponad 500 stanowisk) – może sprostać niemal każdym wyzwaniom projektowym.

 

– Według naszych badań tylko takie firmy są w stanie sprostać wyzwaniom największych zleceniodawców, które zagwarantują elastyczność w zasobach (szybkie przygotowanie i realizacja projektu na dużą skalę), innowacyjność w projektowaniu akcji (kreatywne podejście do interakcji z konsumentami), czy zapewnić jakość rozumianą jako ciągłą poprawę efektywności projektów, realizację postawionych celów i konsekwentny wzrost satysfakcji klientów – powiedziała Joanna Rada, Dyrektor Obszaru Contact Center[2] w arvato.

 

Takich firm jest niewiele, dlatego arvato ma potencjał, by ze swoją przewagą konkurencyjną stała się głównym graczem na rynku polskich usługowych call center. Atutem firmy jest bogate doświadczenie projektowe zdobyte na wielu bardziej zaawansowanych rynkach, co umożliwia przeniesienie wcześniej zaimplementowanych rozwiązań na polski grunt.

 

– Od lat realizujemy w Polsce międzynarodowe projekty dla liderów różnych branż, między innymi telekomunikacyjnej, IT czy turystycznej. Chcemy tą wiedzą podzielić się w realizacji polskich projektów – mówi Joanna Rada – Chcemy być postrzegani jako partner świadczący usługi wysokiej jakości za rynkową cenę.

 

Strategia arvato zakłada większą aktywność na polskim rynku usług call center, co oznacza aktywizację działań komunikacyjnych i sprzedażowych. Firma zamierza się skoncentrować na oferowaniu kompleksowych rozwiązań dla branży telekomunikacyjnej, płatnej TV, energetycznej, paliwowej i TSL. W tym celu spółka zamierza prowadzić szersze niż obecnie działania komunikacyjne.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Alior Bank przyspiesza realizację strategii “Cyfrowego buntownika”

Co trzecia pożyczka udzielana przez internet czy weryfikowanie tożsamości klienta poprzez biometrię to cele, które część instytucji finansowych może osiągnąć już w perspektywie 2–3 lat. Tak jest w przypadku Alior Banku, który łączy przyspieszoną realizację strategii „Cyfrowego buntownika” ze znacznie lepszymi od oczekiwań wynikami finansowymi. Bank chce się skoncentrować przede wszystkim na tych klientach, którzy korzystają z kanałów cyfrowych i dokonują transakcji bezgotówkowych.
Czytaj więcej

Etyczne firmy zarabiają więcej

Przedsiębiorstwa potrafią włożyć wiele wysiłku w budowanie swojego wizerunku. Jeśli za deklaracjami, że firma działa etycznie, faktycznie idą działania mające na celu eliminowanie nieprawidłowości, wizerunek ten może być spójny z rzeczywistością. Gorzej, gdy dbałość o dobre wrażenie koncentruje się raczej na ukrywaniu tego, co niewygodne…