Prawie 150 nowych miejsc pracy. Za rok 300 – w Ostrowcu Świętokrzyskim powstało call center[1] telekomunikacyjnej spółki Netia. Co ciekawe, na tę chwilę w ogóle nie daje się zaobserwować rotacji pracowników, a biorąc pod uwagę specyfikę branży fluktuacja zakładana jest na poziomie 30%. Biuro działa od 9 maja br.
Call ceter Netii jest czwartym oddziałem spółki (po Będzinie i dwóch lokalizacjach w Warszawie). – Cieszę się, że dziś możemy uruchomić najnowocześniejsze nasze call center – przyznaje Krzysztof Burmer, dyrektor zarządzający rynkiem klientów indywidualnych w Netii. Powstałe call center to jednocześnie największe tego typu biuro Netii w Polsce.
– W planach już mamy adaptację drugiej części tego budynku i kolejne zatrudnienia – dodaje Burmer. Jeśli wyniki ostrowieckiego call center będą utrzymywać się na równie dobrym poziomie co dotychczas, jest szansa, że za rok zatrudnionych zostanie dodatkowe 150 osób.
