W Ostrowcu Św. startuje call center Netii

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Prawie 150 nowych miejsc pracy. Za rok 300 – w Ostrowcu Świętokrzyskim powstało call center[1] telekomunikacyjnej spółki Netia. Co ciekawe, na tę chwilę w ogóle nie daje się zaobserwować rotacji pracowników, a biorąc pod uwagę specyfikę branży fluktuacja zakładana jest na poziomie 30%. Biuro działa od 9 maja br.

 

Call ceter Netii jest czwartym oddziałem spółki (po Będzinie i dwóch lokalizacjach w Warszawie). – Cieszę się, że dziś możemy uruchomić najnowocześniejsze nasze call center – przyznaje Krzysztof Burmer, dyrektor zarządzający rynkiem klientów indywidualnych w Netii. Powstałe call center to jednocześnie największe tego typu biuro Netii w Polsce.

 

– W planach już mamy adaptację drugiej części tego budynku i kolejne zatrudnienia – dodaje Burmer. Jeśli wyniki ostrowieckiego call center będą utrzymywać się na równie dobrym poziomie co dotychczas, jest szansa, że za rok zatrudnionych zostanie dodatkowe 150 osób.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *