Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Nowa wersja oprogramowania do UC wspiera BYOD

Firma Avaya Inc. zapowiedziała dziś nową wersję swojego rozwiązania do komunikacji zunifikowanej (UC[1]) dla małych i średnich firm (SME). Avaya IP Office 8.1 oferuje innowacyjne funkcje, które umożliwiają wykorzystanie pełnego potencjału współpracy. Należą do nich nowe mechanizmy mobilności, zarządzania i bezpieczeństwa – a także usługi niestandardowe — które pomagają małym i średnim firmom efektywnie i bezpiecznie wykorzystać środowiska BYOD („Bring Your Own Device” — wykorzystanie urządzeń osobistych do celów zawodowych) oraz zaawansowaną mobilność.

Ponadto rozwiązanie Avaya IP Office 8.1 — odpowiednie nawet dla firm zatrudniających 5 pracowników — teraz skaluje się do 1000 użytkowników w jednej lokalizacji (poprzednio 384). Zapewnia to przedsiębiorstwom bardziej ekonomiczny, uproszczony sposób zarządzania większą liczbą użytkowników sieci w jednej lub wielu lokalizacjach. Natomiast partnerzy biznesowi Avaya działający na rynku firm średniej wielkości zyskują okazję do zaoferowania klientom niedrogiego, ale wydajnego rozwiązania do współpracy.

 

 

 

Prosta i bezpieczna mobilność dla małych i średnich firm

 

Z kwietniowych badań Forrester Research poświęconych trendom BYOD wynika, że 56 proc. osób, które pracują na tabletach, i 66 proc. korzystających ze smartfonów używa do tego urządzeń prywatnych . Aby rozszerzyć możliwości pracy małym i średnim firmom niezbędne w ewoluującym środowisku, Avaya IP Office 8.1 wprowadza następujące funkcje:

 

  • Avaya Flare® Communicator, zaawansowana aplikacja mobilna poprzednio oferowana tylko dużym przedsiębiorstwom, obecnie jest dostępna dla użytkowników Avaya IP Office z małych i średnich firm, którzy pracują na tabletach Apple iPad albo laptopach z systemem Windows. Zapewnia ona mobilny dostęp do funkcji pracy zespołowej, takich jak rozmowy telefoniczne klasy biznesowej, sygnalizacja obecności, przeszukiwanie firmowej książki telefonicznej oraz zarządzanie dwoma jednoczesnymi połączeniami. Avaya Flare® Communicator dla tabletów iPad pozwala użytkownikom „przeciągać i upuszczać” dostępne kontakty na wyróżnioną pozycję, a następnie przekazywać wiadomości błyskawiczne, nawiązywać połączenia głosowe lub wysyłać pocztę e-mail jednym dotknięciem ekranu. Avaya Flare® Communicator for Windows oferuje te funkcje użytkownikom laptopów.
  • Nowe scentralizowane zarządzanie i licencjonowanie upraszcza nadzór nad komunikacją w środowiskach rozproszonych, umożliwiając efektywne zarządzanie kilkoma lokalizacjami z jednego miejsca. Zmiany w poszczególnych lokalizacjach można wprowadzać za pomocą prostego narzędzia administracyjnego, co oszczędza pieniądze, pracę i czas.
  • Ulepszone opcje zabezpieczeń w Avaya IP Office chronią przed oszustwami telefonicznymi, atakami blokady usług oraz innymi zagrożeniami za sprawą nowej, przeznaczonej dla małych i średnich firm wersji Avaya Session Border Controller — rozwiązania zapewniającego zaporę sieciową SIP. Ułatwia ono wdrażanie zabezpieczeń przez małe i średnie firmy, a zarazem oferuje pracownikom mobilnym zaawansowane funkcje, takie jak możliwość szyfrowania połączeń, zarówno w zakresie przesyłanej treści jak i sygnalizacji, bez użycia VPN. Rozwiązanie ma być dostępne w trzecim kwartale 2012 r.
  • Avaya IP Office Support Service, pierwsza usługa wsparcia opracowana przez firmę Avaya z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, oferuje szybkie rozwiązywanie problemów, pomoc techniczną wykwalifikowanych inżynierów oraz bezpieczny dostęp zdalny. Nowe funkcje SSL-VPN wbudowane w Avaya IP Office 8.1 gwarantują bezpieczne dostarczanie aktualizacji, poprawek i usług internetowych. Klienci są upoważnieni do otrzymywania zaktualizowanych wersji oprogramowania, a partnerzy Avaya mogą oferować wsparcie w modelu hurtowym lub we współpracy z operatorami.

 

Dodatkowe informacje o IP Office:

  • IP Office 8.1 można połączyć z niedawno wprowadzonymi do sprzedaży przełącznikami Avaya ERS 3500 w celu zautomatyzowania konfiguracji sieci. Jedno proste polecenie automatycznie konfiguruje przełączniki i aktywuje telefony IP w Avaya IP Office.
  • Aplikacja mobilna Avaya one-X Mobile® Preferred for IP Office jest teraz dostępna w wersji dla urządzeń iPhone (poprzednio zapowiedziano ją w wersji dla urządzeń z systemem Android). Dzięki temu użytkownicy iPhone’ów z małych i średnich firm zyskują dostęp do funkcji UC klasy biznesowej.
  • Pod koniec 2012 r. oczekiwana jest zgodność operacyjna między punktami końcowymi Radvision SCOPIA a IP Office, która umożliwi otwartą, niedrogą i łatwą w użyciu współpracę wideo.
  • Rozwiązanie Avaya IP Office jest sprzedawane wyłącznie przez partnerów Avaya. Rozwiązanie jest obecnie dostępne na całym świecie.

 

Słownik
1. UC. (inaczej Unified Communications) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje,…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy