Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

disaster

z ang. awaria. W call center nagła awaria powodująca długotrwałe i kosztowne zakłócenia w funkcjonowaniu organizacji. Firmy - aby zabezpieczyć się przed konsekwencjami awarii, w swoim planie na wypadek awarii,

Contact Center w Rankingu Największych Firm w Polsce

Contact Center sp. z o.o. po raz kolejny znalazła się w Rankingu 1000 Największych Firm w Polsce. Coroczny ranking opracowywany przez redakcję Gazety Finansowej obejmuje największe przedsiębiorstwa z różnych branż, a o pozycji poszczególnych firm decyduje wielkość przychodów ze sprzedaży w 2011.

 

W tegorocznym zestawieniu Contact Center sp. z o.o. została zakwalifikowana na 626 pozycji – czyli o 12 miejsc wyżej niż w roku ubiegłym.

 

„Takie wyniki można wypracować tylko ze zgranym, ambitnym zespołem profesjonalistów jaki jest w naszej firmie. Począwszy od Doradców Klienta, którzy są najważniejszym ogniwem w kontakcie z klientem przez pracowników działów wsparcia, operacji, sprzedaży a kończąc na kadrze managerskiej. Wszyscy każdego dnia przyczyniają się do sukcesu spółki, za co chciałbym serdecznie podziękować” – mówi Zbigniew Biały Prezes Contact Center.

 

Ranking Gazety Finansowej oprócz klasyfikacji pod kątem przychodów, zhierarchizował także firmy z podziałem na specyfikę branż. Pod względem szeroko pojętych usług, Contact Center sp. z o.o. uplasowała się na 27 miejscu.

 

„Niewątpliwie nasi Klienci są naszą siłą. Zaufało nam wiele prestiżowych firm, które potrzebują kompleksowego rozwiązania, najnowszej technologii i kompetentnego partnera. Dzięki zakwalifikowaniu się do rankingu, możemy przekazać naszym Klientom informację, że spółka jest stabilna, dynamicznie prosperującą i ma potencjał do dalszego rozwoju.” – dodaje Wojciech Czarnecki, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy