Contact Center[1] sp. z o.o. po raz kolejny znalazła się w Rankingu 1000 Największych Firm w Polsce. Coroczny ranking opracowywany przez redakcję Gazety Finansowej obejmuje największe przedsiębiorstwa z różnych branż, a o pozycji poszczególnych firm decyduje wielkość przychodów ze sprzedaży w 2011.
W tegorocznym zestawieniu Contact Center sp. z o.o. została zakwalifikowana na 626 pozycji – czyli o 12 miejsc wyżej niż w roku ubiegłym.
„Takie wyniki można wypracować tylko ze zgranym, ambitnym zespołem profesjonalistów jaki jest w naszej firmie. Począwszy od Doradców Klienta, którzy są najważniejszym ogniwem w kontakcie z klientem przez pracowników działów wsparcia, operacji, sprzedaży a kończąc na kadrze managerskiej. Wszyscy każdego dnia przyczyniają się do sukcesu spółki, za co chciałbym serdecznie podziękować” – mówi Zbigniew Biały Prezes Contact Center.
Ranking Gazety Finansowej oprócz klasyfikacji pod kątem przychodów, zhierarchizował także firmy z podziałem na specyfikę branż. Pod względem szeroko pojętych usług, Contact Center sp. z o.o. uplasowała się na 27 miejscu.
„Niewątpliwie nasi Klienci są naszą siłą. Zaufało nam wiele prestiżowych firm, które potrzebują kompleksowego rozwiązania, najnowszej technologii i kompetentnego partnera. Dzięki zakwalifikowaniu się do rankingu, możemy przekazać naszym Klientom informację, że spółka jest stabilna, dynamicznie prosperującą i ma potencjał do dalszego rozwoju.” – dodaje Wojciech Czarnecki, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu.