Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Microsoft Dynamics na liście 10 najciekawszych wdrożeń systemów klasy CRM

Dotpay, Polska Kancelaria Brokerska oraz Synektik – to firmy, w których przeprowadzono wdrożenia systemów Microsoft Dynamics CRM[2], wyróżnione w raporcie „10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce”, opublikowanym przez serwis decyzje-IT.pl. Celem publikacji jest zaprezentowanie najlepszych przykładów implementacji systemów CRM w naszym kraju, które mogą być inspiracją dla przedsiębiorstw inwestujących w nowoczesne rozwiązania informatyczne do zarządzania relacjami z klientem.

 

W konkursie ogłoszonym na stronie decyzje-IT.pl w wyniku głosowania czytelników portalu wybrano 10 wdrożeń, które uwzględniono w raporcie. Warunkiem uczestnictwa w konkursie było spełnienie kilku wymogów, m.in. zakończenie wdrożenia w ciągu ostatnich dwóch lat, przeprowadzenie integracji systemu z innymi aplikacjami informatycznymi czy zakres wdrożenia obejmujący co najmniej jeden obszar zarządzania relacjami z klientem.

 

– Cieszymy się, że wdrożenia naszych rozwiązań CRM zostały dostrzeżone i mogą posłużyć za przykład firmom, które zastanawiają się nad wyborem systemu do zarządzania relacjami z klientem. Mamy nadzieję, że przedstawione w raporcie przykłady zachęcą przedsiębiorstwa różnych branż do inwestowania w nowoczesne rozwiązania informatyczne, które pozwalają osiągać wymierne korzyści biznesowe. CRM to inwestycja, która naprawdę szybko się zwraca – mówi Monika Burdach, Business Solutions Marketing Manager, Microsoft Dynamics.

 

W raporcie znalazło się między innymi wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 w firmie Dotpay SA – spółce tworzącej i obsługującej nowoczesne systemy płatności internetowych przy użyciu kart płatniczych oraz kanałów oferowanych przez polskie banki. Implementację systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 w wersji online przeprowadziła firma Bonair SA – autoryzowany partner Microsoft o najwyższym statusie partnerstwa. Wdrożenie, zakończone w grudniu 2011 roku, pozwoliło Dotpay na szybki dostęp do kompletnej informacji o klientach, lepszy przepływ informacji pomiędzy pracownikami i działami w firmie, a przede wszystkim podniesienie jakości obsługi klienta.

 

Innym przykładem uwzględnionym w raporcie jest implementacja rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2011 Online w Polskiej Kancelarii Brokerskiej – firmie zajmującej się zarządzaniem ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych. Implementacji dokonała firma SaaS[1] Solutions – partner Microsoft w zakresie rozwiązań biznesowych linii Dynamics specjalizujący się w implementacjach w modelu cloud computing. Wdrożenie, które trwało jedynie 4 miesiące, umożliwiło Polskiej Kancelarii Brokerskiej osiągnięcie takich celów jak wzrost satysfakcji klienta oraz uporządkowanie codziennej pracy poprzez automatyzację wielu czynności, a także integrację działalności całej firmy w jednym systemie.

 

Trzecim wyróżnionym przykładem jest wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 w spółce Synektik, która jest dostawcą innowacyjnych produktów, usług oraz rozwiązań informatycznych z obszarów zaawansowanej diagnostyki obrazowej i medycyny nuklearnej. Implementacji dokonała spółka SIMPLE – certyfikowany i strategiczny partner w obszarze Microsoft Dynamics CRM. System pozwolił firmie Synektik na usystematyzowanie i zabezpieczenie pełnej wiedzy o klientach i realizowanych projektach, a także umożliwił usprawnienie przepływu informacji wewnątrz firmy i szybkie reagowanie na potrzeby rynku i użytkowników.

 

Słownik
1. SaaS. Zobacz Software as a Service.
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Popyt na czatboty sprzedażowe w Polsce wzrośnie o 25 proc. do 2020 roku

Technologia sztucznej inteligencji stanowiąca podstawę do stworzenia chatbotów, obchodzi swoje 62-lecie. To właśnie w 1966 roku, Joseph Weizenbaum, profesor informatyki z Massachusetts Institute of Technology, stworzył program o nazwie ELIZA, który umożliwiał prowadzenie prostej rozmowy z komputerem.