Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

TIM Call Center otwiera oddział w Gdańsku

Warszawska spółka TIM Call Center[1] otworzyła kilka dni temu swój pierwszy w Gdańsku oddział. Call center spółki powstało w oddanym do użytku na początku roku biurowcu Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter.

 

Inkubator znajduje się w Central Business District przy ul. Lęborskiej 3b.

 

– “Decyzja o otwarciu oddziału w Gdańsku wynika z konsekwentnego organicznego wzrostu naszej spółki na przestrzeni ostatnich dwóch lat oraz potencjału trójmiejskiego rynku pracy.” – czytamy w oficjalnym oświadczeniu spółki.

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
4 komentarzy
  1. hehehe wszyscy rosną tylko nikt się nie chwali ile…

    a liczba stanowisk“/ piszą zwykle”pracę znajdzie 50 osob” – co oznacza, ze moze 10/20 stanowisk powstalo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

PolyAI opublikowało listę 100 pionierów CX

PolyAI, dostawca asystentów głosowych dla przedsiębiorstw, ogłosiło wydanie drugiej dorocznej listy CX 100. Ta prestiżowa lista wyróżnia 100 pionierskich osób, które zmieniły krajobraz doświadczeń klientów dzięki niezachwianemu zaangażowaniu w innowacje i wzmacnianie pozycji, jednocześnie koncentrując się na kliencie.
Czytaj więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.