Holicon z najlepszym help-deskiem

Outsourcingowe call center[1] Holicon dysponuje jednym z najlepszych w Polsce zespołów konsultantów help-desk. Ich pracę docenili również eksperci branżowi, którzy zadecydowali o przyznaniu Wojciechowi Skibie z Holicon, wyróżnienia w prestiżowym konkursie „Telemarketer Roku”, organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W czołówce konsultantów help – desk znalazła się również inna konsultantka firmy- Dominika Jankowska.

 

– Zewnętrzni eksperci, w trakcie oceny pracy kandydatów do tytułu Telemarketera Roku, brali pod uwagę szereg czynników takich jak umiejętność przedstawienia i wytłumaczenia rozwiązań, posługiwania się językiem korzyści, kontrargumentacji czy budowania relacji z klientem – wylicza Joanna Borowicz, Dyrektor Departamentu Zasobów Ludzkich i Komunikacji w Holicon – Wyróżnienie dla Wojciecha Skiby jest potwierdzeniem zarówno kompetencji naszego zespołu, jak i wysokiej jakości programu szkoleń, jaki oferujemy naszym pracownikom – dodaje Joanna Borowicz.

 

REKLAMA
Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3 comments
  1. buahahah 😀
    “jak i wysokiej jakości programu szkoleń, jaki oferujemy naszym pracownikom” – jasne 😛

    szkolenia są za krótkie i przez to słabe 😛

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *