Outsourcingowe call center[1] Holicon dysponuje jednym z najlepszych w Polsce zespołów konsultantów help-desk. Ich pracę docenili również eksperci branżowi, którzy zadecydowali o przyznaniu Wojciechowi Skibie z Holicon, wyróżnienia w prestiżowym konkursie „Telemarketer Roku”, organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W czołówce konsultantów help – desk znalazła się również inna konsultantka firmy- Dominika Jankowska.
– Zewnętrzni eksperci, w trakcie oceny pracy kandydatów do tytułu Telemarketera Roku, brali pod uwagę szereg czynników takich jak umiejętność przedstawienia i wytłumaczenia rozwiązań, posługiwania się językiem korzyści, kontrargumentacji czy budowania relacji z klientem – wylicza Joanna Borowicz, Dyrektor Departamentu Zasobów Ludzkich i Komunikacji w Holicon – Wyróżnienie dla Wojciecha Skiby jest potwierdzeniem zarówno kompetencji naszego zespołu, jak i wysokiej jakości programu szkoleń, jaki oferujemy naszym pracownikom – dodaje Joanna Borowicz.
Tylko szkoda ,że to nie przekłada się na płace dla tych osób!!
To może czas prosić o podwyżki, skoro to taki dobry team… ?
buahahah 😀
“jak i wysokiej jakości programu szkoleń, jaki oferujemy naszym pracownikom” – jasne 😛
szkolenia są za krótkie i przez to słabe 😛