Doradca Klienta z Contact Center[1] sp. z o.o. – Jolanta Podleńska – zwyciężczynią IV edycji Konkursu Telemarketer Roku, w kategorii Sprzedaż Outbound. – Raz jesteśmy klientami, innym razem sprzedającymi. Chciałabym będąc klientem, aby oferta została mi przedstawiona dokładnie i rzetelnie. Tym przede wszystkim kieruję się w swoich codziennych relacjach z klientami. – skomentowała laureatka.
Do konkursu zgłoszono 122 kandydatów w 6 kategoriach a do II tury zakwalifikowało się aż czworo Doradców z firmy Contact Center sp. z o.o. W kategorii sprzedaż outbound, czyli rozmów wychodzących zakończonych sprzedażą produktu bądź usługi, laureatką została Jolanta Podleńska z call center[2] w Ciechanowie. Nagroda została wręczona podczas Gali Golden Arrow – największego wydarzenia w branży marketingu bezpośredniego. Jolanta najbardziej ceni w swojej pracy kontakty w ludźmi a dzięki łatwości ich nawiązywania oraz miłemu usposobieniu, zyskuje sobie przychylność klientów.
W konkursie Jury oceniało kandydatów w dwóch etapach. W pierwszym, ocenie podlegały nadesłane nagrania rozmów. Etap drugi był znacznie trudniejszy gdyż obejmował przeprowadzenie symulowanej rozmowy z klientem o tematyce zgodnej z kategorią konkursową oraz indywidualnej rozmowy z kandydatem.
„Jestem niezwykle dumny z sukcesu Jolanty w tak prestiżowym dla branży konkursie. Dzięki takim osobom, nasza firma zyskuje wartość dodaną w postaci wspaniałych, wysoko wykwalifikowanych Doradców. Dziękuję również wszystkim naszym pozostałym Doradcom biorącym udział w konkursie – wykazali się pełnym profesjonalizmem, udowodnili, że wykonują swój zawód z pasją i zaangażowaniem” – dodaje Jacek Koput, Dyrektor Departamentu Zarządzania Operacją.