Nagrody dla najlepszych Telemarketerów Roku 2012 – rozdane!

W dniu wczorajszym podczas VII Gali Golden Arrow w Teatrze & Clubie Capitol w Warszawie, zostało wręczonych 5 statuetek i 5 wyróżnień dla najlepszych Telemarketerów Roku 2012 w kategoriach obsługa klienta, sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, windykacja, help desk i po praz pierwszy w tym roku w kategorii inne projekty.

Lista najlepszych została wyłoniona podczas dwóch etapów, gdzie pierwszy obejmował przesłuchania 114 rozmów telefonicznych, natomiast drugi (trzydniowy etap) były to rozmowy symulacyjne oraz indywidualne przesłuchania blisko 30 kandydatów.

 

Biorąc pod uwagę poprzednie edycje konkursu Telemarketer Roku z każdym rokiem zauważamy coraz większe zaangażowanie uczestników już nie tylko w przeprowadzenie samej rozmowy przez telefon, ale również w podejściu do swojej pracy jak również do zawodu telemarketera. – zauważa przewodniczący jury Rafał Brożyna – Uczestnicy są coraz bardziej świadomi tego, iż podczas rozmowy najważniejsze staje się budowanie długofalowych relacji z klientem, a nie tylko pozyskanie klienta na jedną sprzedaż czy lakoniczne udzielanie odpowiedzi podczas obsługi klienta. Uczestnicy tegorocznego konkursu prezentowali te elementy, na które szczególnie zwracaliśmy uwagę jako jury – zainteresowanie w poszerzaniem swojej wiedzy i kompetencji, świadomość pełnionej roli podczas rozmowy z klientem przez telefon, uczciwość, odpowiedzialność i skoncentrowanie na potrzebach klienta oraz duży poziom etyczności i szacunku wobec innych podczas rozmowy telefonicznej. Napawa nas to wiarą w to, że jako klienci będziemy otrzymywać coraz bardziej zaawansowane i kompleksowe wsparcie oraz pomoc i zrozumienie podczas rozmowy telefonicznej.

 

Zwycięzcy IV edycji Telemarketera Roku 2012 – 6 kategorii

 

OBSŁUGA KLIENTA

I nagroda – Małgorzata Klorek – Bank Zachodni WBK

 

SPRZEDAŻ IN

I nagroda – Małgorzata Janowicz – Bank BPH

Wyróżnienie – Marcin Stankiewicz – Bank BPH

 

SPRZEDAŻ OUT

I nagroda – Jolanta PodleńskaContact Center[1]

 

WINDYKACJA

I nagroda – Bartosz Serafin – Bank BPH

Wyróżnienie – Małgorzata Matusiak – Bank BPH

Wyróżnienie – Łukasz Trojanowski – Bank BPH

 

HELP DESK

I nagroda – Karolina Wróż – eSKY.PL

Wyróżnienie – Wojciech Skiba – Holicon

 

PROJEKTY INNE

Wyróżnienie – Mateusz Rykiel – Voice Contact Center

 

 

Patronem medialnym konkursu był m.in. serwis callcenternews.pl

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *