Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

Nominowani do Złotej Słuchawki

20 czerwca br. jury I. edycji „Złotej Słuchawki 2012”, nagrody specjalnej w ramach konkursu Telemarketer Roku, spośród nadesłanych zgłoszeń nominowało 3 projekty…

 

  • Projekt “Pozyskiwanie klientów w Europie z Warszawy” dla RS Components przez Call Center[2] Poland S.A.
  • Projekt “Customer in Mind” dla Sokółka Okna i Drzwi przez Databroker S.A.
  • Projekt “Centrum Wynajmu Pojazdów” przez PZU S.A.

 

Zwycięzcę poznamy 26 czerwca podczas Gali Golden Arrow w Clubie&Teatrze Capitol w Warszawie.

 

„Złota Słuchawka 2012”, to nagroda za najlepszy projekt wspierający biznes przedsiębiorstwa i wykorzystujący telefon, dla projektów prowadzonych przez call center, zarówno wewnętrzne jak i usługowe. W tym roku w skład jury weszli następujący eksperci z branży: Katarzyna Swatowska – przewodnicząca jury, ekspert komunikacji marketingowej w branży call center, szefowa Grupy Call Center w SMB, Joanna Rada – dyrektor obszaru contact center[1] w arvato Bertelsmann, Agata Syrek- Palczewska – dyrektor zarządzania procesami contact center w strukturach PZU S.A. / PZU Życie, Edwin Izydorczyk – kierownik projektów Holicon, Beata Nawrat – Databroker – dyrektor ds. marketingu i sprzedaży, Sławomir Rawa – ekspert niezależny i Piotr Skrzypczak – dyrektor departamentu kompleksowej obsługi klienta Polkomtel.

 

 

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy