Nominowani do Złotej Słuchawki

20 czerwca br. jury I. edycji „Złotej Słuchawki 2012”, nagrody specjalnej w ramach konkursu Telemarketer Roku, spośród nadesłanych zgłoszeń nominowało 3 projekty…

 

  • Projekt “Pozyskiwanie klientów w Europie z Warszawy” dla RS Components przez Call Center[1] Poland S.A.
  • Projekt “Customer in Mind” dla Sokółka Okna i Drzwi przez Databroker S.A.
  • Projekt “Centrum Wynajmu Pojazdów” przez PZU S.A.

 

Zwycięzcę poznamy 26 czerwca podczas Gali Golden Arrow w Clubie&Teatrze Capitol w Warszawie.

 

„Złota Słuchawka 2012”, to nagroda za najlepszy projekt wspierający biznes przedsiębiorstwa i wykorzystujący telefon, dla projektów prowadzonych przez call center, zarówno wewnętrzne jak i usługowe. W tym roku w skład jury weszli następujący eksperci z branży: Katarzyna Swatowska – przewodnicząca jury, ekspert komunikacji marketingowej w branży call center, szefowa Grupy Call Center w SMB, Joanna Rada – dyrektor obszaru contact center[2] w arvato Bertelsmann, Agata Syrek- Palczewska – dyrektor zarządzania procesami contact center w strukturach PZU S.A. / PZU Życie, Edwin Izydorczyk – kierownik projektów Holicon, Beata Nawrat – Databroker – dyrektor ds. marketingu i sprzedaży, Sławomir Rawa – ekspert niezależny i Piotr Skrzypczak – dyrektor departamentu kompleksowej obsługi klienta Polkomtel.

 

 

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *