Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Katarzyna Swatowska po 11 latach odchodzi z Grupy Call Center Poland

Katarzyna Swatowska po jedenastu latrach pracy odchodzi z Grupy Call Center Poland. Pełniła w niej rolę dyrektora marketingu i PR. A teraz rozpoczyna własną działalność doradczą dla firm call center. Będzie ona polegać na działaniach PR, ale przede wszystkim Swatowska chce się skupić na wspieraniu business development.

 

– Uważam, że rynki, dla których pracują call centers, np. telekomunikacja, telewizja kablowa czy finanse, są bardzo nasycone. Szans rozwoju biznesu firm telemarketingowych należy upatrywać nie w telesprzedaży, ale przede wszystkim w programach i aktywnych działaniach nastawionych na retencję i zwiększenie wartości klienta – mówi Swatowska. Tego rodzaju rozwiązania oferuje właśnie w ramach swojej działalności doradczej. Współpracuje przy tym z agencją reklamową VA Very Advertising oraz firmą Brand24 zajmującą się monitoringiem marek w social mediach.

 

Obecnie Swatowska pracuje już dla Grupy Call Center Poland, swojego dotychczasowego pracodawcy, oraz dla firmy Data Contact.

 

Źródło: MMP/SMB

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Od przyszłego roku wynagrodzenie minimalnie 19,60 PLN/h

Związkowcy i pracodawcy mieli 30 dni na wynegocjowanie wspólnej propozycji płacy minimalnej, jednak przewidziany prawem termin minął, a wspólnego stanowiska nie udało się wypracować. Wynika z tego, że wysokość tego wynagrodzenia będzie musiał ustalić rząd, który chce, by w 2022 roku wynosiło ono 3 tys. zł brutto. Pracodawcy chcieli, by pozostało poniżej tej granicy, przedstawiciele związków zeszli z proponowanych w I połowie roku 3,5 tys. do 3,1 tys. zł. To jednak nie wystarczyło.
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Inwestycje w technologie cyfrowe i zrównoważony rozwój mogą przyczynić się do stworzenia 5,7 mln nowych miejsc pracy w Europie do 2030 r.

Według nowego raportu Accenture opracowanego we współpracy z BusinessEurope, przyspieszone inwestycje w technologie cyfrowe i zrównoważony rozwój mogą przyczynić się do stworzenia nawet 5,7 mln nowych miejsc pracy w Europie do 2030 r. Ponad trzy czwarte firm planuje w ciągu najbliższych trzech lat podnieść kwalifikacje lub przekwalifikować nawet 25% swoich pracowników.
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.