Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call Center Awards 2012

Zapraszamy Państwa do udziału w prestiżowym konkursie Call Center[1] Awards 2012, organizowanym przez Institute for International Research – lidera wśród firm organizujących konferencje i treningi biznesowe dla kadry zarządzającej. Zgłoś się już dziś! Udział w konkursie jest bezpłatny! Patronem medialnym jest m.in. callcenternews.pl

 

 

Gala Call Center Awards 2012

Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej Gali Call Center Awards 2012, która odbędzie się 18 września 2012 w hotelu Marriott w Warszawie. Udział w Gali jest bezpłatny dla 20 osób, które jako pierwsze prześlą zgłoszenia konkursowe.

 

Mając na uwadze intensywny rozwój branży Call Center postanowiliśmy zaprosić Państwa do udziału w konkursie Call Center Awards 2012. Jest to jedyne takie wydarzenie przeznaczone dla organizacji Call Center, departamentów Call Center i osób nimi zarządzających. Ubiegłoroczna edycja konkursu cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem na rynku. Nadesłane zgłoszenia oceniane były przez doświadczonych Ekspertów. W 4 kategoriach jurorzy do zwycięstwa nominowali łącznie 18 projektów. Ostatecznie, poza 4 zwycięzcami jury przyznało wyróżnienia w dwóch kategoriach.

 

Cel konkursu

 

Call Center Awards 2011 to wydarzenie mające na celu uhonorowanie, prezentację i promocję najlepszych praktyk i innowacyjnych rozwiązań w Call Center, ale również budowanie prestiżu i profesjonalizmu branży a także tworzenie nowych trendów.

 

Dla kogo

 

Konkurs Call Center Awards 2011 prowadzony jest w otwartej formule. Do udziału zapraszamy firmy prywatne, instytucje publiczne oraz wszystkich tych, którzy reprezentują branżę Call Center. Konkurs przeznaczony jest dla osób zarządzających lub kierujących firmami Call/Contact Center[2], działami Call/Contact Center, osób odpowiadających za rozwój i wszystkich aktywnie działających w branży Call/Contact Center.

 

Dlaczego warto:

  • Promowanie i budowanie prestiżu oraz wizerunku swojej osoby i reprezentowanej organizacji
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Współudział w tworzeniu nowych trendów w branży Call Center
  • Prezentacja i promocja najlepszych praktyk i rozwiązań w Call Center
  • Uczestnictwo w projekcie unikalnym na skalę całego kraju
  • Nawiązanie licznych kontaktów biznesowych z branży Call Center

 

Kategorie konkursowe

Call Center Awards 2012 to nagrody przyznane w dwóch głównych kategoriach:

Manager Call Center 2012

  • Zatrudnienie w całej organizacji powyżej 500 osób
  • Zatrudnienie w całej organizacji 500 osób lub mniej

Zespół Call Center 2012

  • Zatrudnienie w całej organizacji powyżej 500 osób
  • Zatrudnienie w całej organizacji 500 osób lub mniej

 

Możliwe jest zgłoszenie projektów w więcej niż jednej kategorii.

Zarejestruj się na www.CallCenterAwards.pl

 

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Kompendium Telemarketera Roku 2017

Jury konkursu Telemarketer Roku 2017 we współpracy z SMB przygotowało specjalny materiał podsumowujący tegoroczną edycję konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych -  Kompendium Telemarketera Roku 2017. Standardy i najlepsze praktyki komunikacji z klientami przez Call/Contact Center.