Zapraszamy Państwa do udziału w prestiżowym konkursie Call Center[1] Awards 2012, organizowanym przez Institute for International Research – lidera wśród firm organizujących konferencje i treningi biznesowe dla kadry zarządzającej. Zgłoś się już dziś! Udział w konkursie jest bezpłatny! Patronem medialnym jest m.in. callcenternews.pl
Gala Call Center Awards 2012
Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej Gali Call Center Awards 2012, która odbędzie się 18 września 2012 w hotelu Marriott w Warszawie. Udział w Gali jest bezpłatny dla 20 osób, które jako pierwsze prześlą zgłoszenia konkursowe.
Mając na uwadze intensywny rozwój branży Call Center postanowiliśmy zaprosić Państwa do udziału w konkursie Call Center Awards 2012. Jest to jedyne takie wydarzenie przeznaczone dla organizacji Call Center, departamentów Call Center i osób nimi zarządzających. Ubiegłoroczna edycja konkursu cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem na rynku. Nadesłane zgłoszenia oceniane były przez doświadczonych Ekspertów. W 4 kategoriach jurorzy do zwycięstwa nominowali łącznie 18 projektów. Ostatecznie, poza 4 zwycięzcami jury przyznało wyróżnienia w dwóch kategoriach.
Cel konkursu
Call Center Awards 2011 to wydarzenie mające na celu uhonorowanie, prezentację i promocję najlepszych praktyk i innowacyjnych rozwiązań w Call Center, ale również budowanie prestiżu i profesjonalizmu branży a także tworzenie nowych trendów.
Dla kogo
Konkurs Call Center Awards 2011 prowadzony jest w otwartej formule. Do udziału zapraszamy firmy prywatne, instytucje publiczne oraz wszystkich tych, którzy reprezentują branżę Call Center. Konkurs przeznaczony jest dla osób zarządzających lub kierujących firmami Call/Contact Center[2], działami Call/Contact Center, osób odpowiadających za rozwój i wszystkich aktywnie działających w branży Call/Contact Center.
Dlaczego warto:
- Promowanie i budowanie prestiżu oraz wizerunku swojej osoby i reprezentowanej organizacji
- Budowanie przewagi konkurencyjnej
- Współudział w tworzeniu nowych trendów w branży Call Center
- Prezentacja i promocja najlepszych praktyk i rozwiązań w Call Center
- Uczestnictwo w projekcie unikalnym na skalę całego kraju
- Nawiązanie licznych kontaktów biznesowych z branży Call Center
Kategorie konkursowe
Call Center Awards 2012 to nagrody przyznane w dwóch głównych kategoriach:
Manager Call Center 2012
- Zatrudnienie w całej organizacji powyżej 500 osób
- Zatrudnienie w całej organizacji 500 osób lub mniej
Zespół Call Center 2012
- Zatrudnienie w całej organizacji powyżej 500 osób
- Zatrudnienie w całej organizacji 500 osób lub mniej
Możliwe jest zgłoszenie projektów w więcej niż jednej kategorii.
Zarejestruj się na www.CallCenterAwards.pl