Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

SAP Polska nagradza najbardziej innowacyjnych klientów

Firma SAP Polska poinformowała o przyznaniu wyróżnień najbardziej innowacyjnym klientom, którzy w ciągu ostatniego roku przeprowadzili wdrożenia, odznaczające się nowatorskim podejściem i wykorzystaniem najnowszych rozwiązań z portfolio SAP.

Wśród wyróżnionych firm znalazły się: CEDC, Centralne Biuro Antykorupcyjne, Górnośląska Spółka Gazownictwa, ING Bank Śląski, Meble VOX oraz Ruch S.A. Wyróżnienia zostały przyznane podczas konferencji SAP Forum, która odbyła się w dniach 31.05-01.06. 2012 r. w Sopocie.

 

Statuetki za innowacyjność otrzymały od SAP Polska następujące firmy i instytucje:

 

  • CEDC – za pierwsze na polskim rynku wdrożenie platformy SAP HANA i jej pionierskie wykorzystanie w zakresie procesów konsolidacji finansowej pod kątem analiz sprzedaży. Celem wdrożenia było przyspieszenie i usprawnienie tych procesów, aby w krótszym czasie uzyskiwać wysokiej jakości informacje biznesowe. Firma CEDC jako pierwsza w Polsce zdecydowała się również na obniżenie kosztów utrzymania infrastruktury baz danych poprzez migrację na system bazodanowy Sybase ASE.
  • Centralne Biuro Antykorupcyjne – za profesjonalizm w przygotowaniu i prowadzeniu projektu, który może stanowić referencję i wzór dla instytucji sektora publicznego. Projekt wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego w oparciu o SAP ERP został zrealizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem, budżetem i zakresem funkcjonalnym. Zostało to osiągnięte dzięki dokładnemu przygotowaniu projektu, precyzyjnemu zdefiniowaniu wymagań, a także dzięki zaangażowaniu zespołu projektowego, wsparciu kierownictwa organizacji i sprawnemu podejmowaniu decyzji zarządczych.
  • Górnośląska Spółka Gazownictwa – za skuteczne i innowacyjne wdrożenie Systemu Zarządzania Majątkiem Sieciowym w powiązaniu z rozwiązaniem branżowym SAP for Utilities. System wspiera procesy utrzymania sieci dla ponad 1,2 miliona odbiorców gazu. Integruje w jednolitym środowisku SAP obsługę procesów technicznych i handlowych.
  • ING Bank Śląski – za innowacyjne wsparcie procesów wewnętrznych w zakresie gospodarki własnej, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania relacjami z dostawcami, zarządzania kapitałem ludzkim oraz szkoleniami, w oparciu o rozwiązania z portfolio SAP Business Suite, w tym SAP SRM (zarządzanie relacjami z dostawcami) i SAP ERP HCM (zarządzanie kapitałem ludzkim).
  • Meble VOX – za sukces wdrożenia systemów SAP ERP oraz SAP SCM (zarządzanie łańcuchem dostaw) z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań i scenariuszy oferowanych przez SAP. Celem wdrożenia była optymalizacja procesów produkcji i elastyczne dopasowanie produktów do potrzeb klienta, przy jednoczesnym zmniejszeniu pracochłonności przygotowania produkcji.
  • RUCH SA – za sukces projektów wdrożenia SAP w obszarze ERP i handlu detalicznego. RUCH SA w krótkim czasie z powodzeniem stworzył Centrum Usług Wspólnych, wykorzystując w tym celu system SAP ERP w zakresie procesów księgowych, kadrowo-płacowych oraz logistycznych. Równolegle wdrożony został system SAP for Retail w obszarze handlu detalicznego. Przygotowano również kokpity analityczne dla Zarządu RUCH SA oraz wdrożono system SAP CRM[1] w zakresie relacji z klientami w branżowym zakresie sprzedaży prasy.

 

SAP Forum to doroczna konferencja SAP Polska, podczas której firma przedstawia innowacje, sukcesy klientów oraz kierunki rozwoju rozwiązań SAP w zakresie biznesu i technologii. Podczas wykładów, prezentacji i warsztatów eksperci i uczestnicy dzielą się praktyczną wiedzą na temat tego, jak działać bardziej efektywnie i osiągać lepsze rezultaty rynkowe z wykorzystaniem innowacji SAP.

 

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Dawid Wójcicki w finale 16. edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku

Wśród 14 finalistów z 11 firm w konkursie Przedsiębiorca Roku organizowanym przez EY znalazł się Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel Communications. 22 listopada dowiemy się kto zostanie kolejnym Przedsiębiorcą Roku 2018 w jednej z trzech kategorii konkursowych: Produkcja i Usługi, Nowe Technologie/Innowacyjność oraz Nowy Biznes.
Czytaj więcej

Poznaj finalistów Telemarketera Roku 2019

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić listę nominowanych do finału konkursu Telemarketer Roku 2019 oraz Nagrody Specjalnej Czat. W tegorocznej edycji odnotowano rekordową liczbę 237 zgłoszeń z blisko 40 firm.