Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Dalszy ciąg afery z call center

Dalszy ciąg afery związanej z Zakładem Budownictwa Mostowego i spółką Direct Contact Center[1]. Akt oskarżenia przeciwko zamieszanej w aferę trójce właśnie trafił do sądu.

 

Przypomnijmy: Zakład Budownictwa Mostowego (ZBM) stracił 2,6 mln zł przez decyzję swojego byłego prezesa – Wojciecha M. W lutym ub. roku oskarżony zdecydował się na współpracę ze spółką Direct Contact Center (DCC[3]). ZBM włożył w ten interes 2,6 mln złotych. Gdy Wojciech M. zorientował się, że żadne call center[2] nie powstanie, sam powiadomił prokuraturę. Wniosek o ściganie złożył też wojewoda.

W wyniku śledztwa okazało się, że Wojciech M. nie tylko dobrze znał prezesa DCC – Michała S, ale także sam skorzystał na podpisaniu umowy z prywatną firmą. Dostał za to 310 tys. zł.

 

Wojciech M. usłyszał zarzuty działania na niekorzyść własnej firmy oraz przyjęcia dużej łapówki. Z kolei szefowie Direct Contact Center Michał S. i Hubert S. odpowiedzą za wyłudzenie pieniędzy od państwowej firmy, wyrządzenie szkody własnej spółce, a także wręczenie łapówki. Żaden z podejrzanych nie przyznał się do winy. Wojciech M. nie jest już zarządcą firmy. Akt oskarżenia przeciwko całej trójce trafił właśnie do sądu.

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. DCC. (ang. Development Contact Center) zespół wyspecjalizowany w obsłudze pierwszych etapów procesu obsługi klienta wyposażony w narzędzie do wielokanałowej…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Asseco Data Systems kupiło Piriosa

Asseco Data Systems kupiło większościowe udziały (65,24%) krakowskiej spółki Pirios. To producent i integrator systemów klasy „omnichannel”, które wspierają procesy oraz automatyzację obsługi klienta. Z rozwiązań Piriosa korzystają już największe polskie firmy. Dzięki dołączeniu do Grupy Asseco, z rozwiązań tych będzie mogło skorzystać szerokie grono firm i instytucji z niemal wszystkich sektorów gospodarki.