Andrzej Rezler Członkiem Zarządu DataContact

W dniu 31.05.2012 Rada Nadzorcza DataContact powołała do Zarządu firmy Andrzeja Rezlera. Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie obszarem operacyjnym w dwóch lokalizacjach firmy – w Warszawie i Stalowej Woli oraz nadzór nad procesami sprzedażowymi.

 

– Widzę dużo możliwości i wielki potencjał w DataContact. Chcę żeby DC stało się organizacją znaną z jakości i partnerskiej współpracy z Klientami oraz miejscem wokół którego będziemy konsolidować rynek. Powiedział Członek Zarządu – Andrzej Rezler.

 

– Jestem pewien, że osoba Andrzeja, jego zaangażowanie i bogate doświadczenie zawodowe pozwoli nam na realizację ambitnych celów, które chcemy zrealizować w ciągu najbliższych dwóch lat. – powiedział Prezes Zarządu – Cezary Hermanowski.

 

Andrzej Rezler to absolwent Wydziału Biologii, Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. W latach 1992-99 pracownik naukowy uczelni i współautor licznych opracowań naukowych z zakresu biologii molekularnej i biotechnologii. Od 1999 roku, z licznymi sukcesami, pełnił rolę dyrektora drukarni PolskaPresse, a następnie dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu w Prasa Poznańska (wydawca „Gazety Poznańskiej” i „Expressu Poznańskiego”). Od czerwca 2001 związany z branżą Call Center[1] – zaczynał w Dziale Sprzedaży i Marketingu TP Internet, gdzie był odpowiedzialny za rozwój Contact Center[2] TPI – w owym czasie największym centrum telemarketingowym w Polsce. Od maja 2005 związany z ówczesnym wiodącym dostawcą i integratorem systemów wspierających pracę Call Center – Wind Telecom – gdzie pełnił funkcję dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu oraz Prezesa zarządu spółki. W grudniu 2009 roku rozpoczął współpracę z Platformą Call Center Internet Group S.A. – przez dwa i pół roku pełnił funkcję Członka Zarządu, odpowiedzialnego za obszar sprzedaży, Obsługi Klienta oraz Marketingu, a od 2011 roku – również Operacji. W marcu 2012 roku, po ponad dwóch latach współpracy i zamknięciu z sukcesem procesu restrukturyzacji spółki – związał się z Grupą DataContact, obejmując obowiązki Dyrektora Zarządzającego, odpowiedzialnego za Sprzedaż, Obsługę Klienta i Operacje. Żonaty, jego największa pasja to dwójka dzieci, Jaś i Marcelina. Hobbystycznie gotuje dla przyjaciół, grywa w brydża sportowego i wędkuje.

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *