Altar dla bankowości

Kielecka spółka informatyczna Altar – autor oprogramowania dla call i contact center[1] – została partnerem „I Finance Call Center[2] Forum – Eksperci dla ekspertów – Przyszłość wielokanałowej obsługi” – branżowego spotkania ekspertów i praktyków rynku Call/Contact Center oraz rynku finansowego. Organizatorem konferencji, która odbędzie się 14.06.2012 r. w Warszawie, jest m.in. Związek Banków Polskich.

 

Rada Programowa konferencji, w skład której wchodzą przedstawicie banków, zaprosiła firmę Altar – jako prelegenta i partnera – do udziału w tym wydarzeniu. Spółka, z dużym powodzeniem, działa na rynku zaawansowanych technologii informatycznych i teleinformatycznych od 1990 r., zajmując się projektowaniem autorskich systemów oraz kompleksowych, nowoczesnych rozwiązań dla firm. Jednym z nich jest Altar Contact Center – system przeznaczony do wielokanałowej obsługi klienta.

 

Jednak miarą sukcesu firmy są nie tylko innowacyjne rozwiązania, ale i wdrożenia.

 

– Podczas forum zaprezentujemy ciekawe case study z wdrożenia systemu Altar Contact Center w Banku Pocztowym S.A. – mówi Michał Chojnacki, Key Account Manager z Altar Sp. z o.o. – Pokażemy kluczowe funkcjonalności systemu, które mają wpływ na monitorowanie jakości obsługi Klientów banku, powiemy również o aspektach architektury w kontekście bezpieczeństwa i zapewnienia ciągłości działania systemu Contact Center.

 

Bez wątpienia forum stanie się płaszczyzną wymiany ciekawych doświadczeń ekspertów i praktyków, bowiem wciąż rośnie znaczenie komunikacji z klientem i inwestycji w specjalistyczne rozwiązania informatyczne, które poprawiają i monitorują jej jakość. Dotyczy to zwłaszcza banków oraz instytucji finansowych. Im szczególnie zależy na profesjonalizmie i wysokiej jakości obsługi klientów, jako elemencie budującym ich przewagę konkurencyjną oraz pożądany wizerunek.

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *