– Bardzo często rozwiązania, które mogą być dla nas interesujące leżą za rogiem, obok, my ich nie widzimy, bo są one w rękach i w strukturach kogoś innego… Czasami wystarczy jedno zdanie, a może kilka, wymiana poglądów, albo jedno popołudnie dyskusji, abyśmy mogli zyskać ciekawą inspirację oraz znaleźć rozwiązanie tego, co nurtuje nas od dawna. – podsumował I edycję kongresu Contact Profit Center Wojciech Glapa, wiceprezes Arterii S.A. A czego możemy się spodziewać podczas drugiej już edycji kongresu?
Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w kongresie “Efektywne Zarządzanie Contact Profit Center”, który odbędzie się w dniach 26-27 czerwca 2012 r. w hotelu Marriott w Warszawie.
Zostaną uruchomione dwie równoległe sekcje tematyczne (“EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE OPERACJAMI W CC” vs “EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W CC”), w trakcie których praktycy, od lat związani z branżą Call/Contact Center[2], poruszą takie tematy jak:
- Modele zarządzania wielokanałowym CC
- Routing zadań vs zarządzanie kompetencjami
- Efektywność i produktywność agentów
- Routing i jego wpływ na produktywność
- Standaryzacja działań operacyjnych
- Metodologia liczenia i śledzenia kosztów projektu
- Zwiększanie efektywności projektu poprzez działania dodatkowe (up-sell, cross-sell etc.)
- Nowinki techniczne wspierające działania operacyjne w CC
- Narzędzia do zarządzania ruchem
- Porównanie kosztów i rentowności w modelu tradycyjnym i relacyjnym
oraz:
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Skuteczne systemy motywacyjne
- Grywalizacja w CC
- Zarządzanie informacją zwrotną a ocena pracownika
- Skuteczne metody oceniania pracowników vs pozafinansowe systemy motywacyjne
- Monitoring jakości pracy
- Kontrola efektywności w CC
- Monitoring rozmów[1] windykacyjnych
- Wdrażanie nowej technologii i organizacji pracy w CC a jakość rozmów
- Algorytm podnoszenia efektywności konsultantów
Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem sprawdzeni eksperci z takich firm, jak: Orange, INVEST-BANK, BRE Bank, EOS KSI, Contact Center, Arteria, PCM, Energa, Wizz Air, Żagiel, Polska Grupa Farmaceutyczna, Liberty Poland, KRUK
Szczegóły na: www.bmspolska.pl lub pod numerem telefonu: (22) 412 50 62
Zapytania prosimy wysyłać na adres e-mail: info@bmspolska.pl
Patronat medialny nad kongresem objął m.in. portal CallCenterNews.pl