Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Mean Time to Restore Service

(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest potrzebny na zidentyfikowanie przyczyny awarii, rozwiązanie problemu i przywrócenie usługi do pełnej funkcjonalności.

MTRS jest kluczowym wskaźnikiem wydajności dla usług i systemów, które są krytyczne dla biznesu lub dla klientów. Im krótszy czas przywracania usługi, tym mniejsze ryzyko utraty przychodów, a tym samym większa wydajność przedsiębiorstwa oraz zadowolenie klientów. Dlatego MTRS jest jednym z ważniejszych wskaźników wydajności, którego monitorowanie jest istotne dla przedsiębiorstw i organizacji, aby zapewnić jak najwyższą dostępność usług i systemów.

Zarządzanie contact center – kongres już w czerwcu!

– Bardzo często rozwiązania, które mogą być dla nas interesujące leżą za rogiem, obok, my ich nie widzimy, bo są one w rękach i w strukturach kogoś innego… Czasami wystarczy jedno zdanie, a może kilka, wymiana poglądów, albo jedno popołudnie dyskusji, abyśmy mogli zyskać ciekawą inspirację oraz znaleźć rozwiązanie tego, co nurtuje nas od dawna. – podsumował I edycję kongresu Contact Profit Center Wojciech Glapa, wiceprezes Arterii S.A. A czego możemy się spodziewać podczas drugiej już edycji kongresu?

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w kongresie “Efektywne Zarządzanie Contact Profit Center”, który odbędzie się w dniach 26-27 czerwca 2012 r. w hotelu Marriott w Warszawie.

 

Zostaną uruchomione dwie równoległe sekcje tematyczne (“EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE OPERACJAMI W CC” vs “EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W CC”), w trakcie których praktycy, od lat związani z branżą Call/Contact Center[2], poruszą takie tematy jak:

  • Modele zarządzania wielokanałowym CC
  • Routing zadań vs zarządzanie kompetencjami
  • Efektywność i produktywność agentów
  • Routing i jego wpływ na produktywność
  • Standaryzacja działań operacyjnych
  • Metodologia liczenia i śledzenia kosztów projektu
  • Zwiększanie efektywności projektu poprzez działania dodatkowe (up-sell, cross-sell etc.)
  • Nowinki techniczne wspierające działania operacyjne w CC
  • Narzędzia do zarządzania ruchem
  • Porównanie kosztów i rentowności w modelu tradycyjnym i relacyjnym

oraz:

  • Budowanie zaangażowania pracowników
  • Skuteczne systemy motywacyjne
  • Grywalizacja w CC
  • Zarządzanie informacją zwrotną a ocena pracownika
  • Skuteczne metody oceniania pracowników vs pozafinansowe systemy motywacyjne
  • Monitoring jakości pracy
  • Kontrola efektywności w CC
  • Monitoring rozmów[1] windykacyjnych
  • Wdrażanie nowej technologii i organizacji pracy w CC a jakość rozmów
  • Algorytm podnoszenia efektywności konsultantów

 

 

Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem sprawdzeni eksperci z takich firm, jak: Orange, INVEST-BANK, BRE Bank, EOS KSI, Contact Center, Arteria, PCM, Energa, Wizz Air, Żagiel, Polska Grupa Farmaceutyczna, Liberty Poland, KRUK

 

Szczegóły na: www.bmspolska.pl lub pod numerem telefonu: (22) 412 50 62
Zapytania prosimy wysyłać na adres e-mail: info@bmspolska.pl

 

Patronat medialny nad kongresem objął m.in. portal CallCenterNews.pl

Słownik
1. Monitoring rozmów. regularne odsłuchiwanie, ocenianie i komentowanie nagranych rozmów doradców z klientami przez profesjonalnego trenera. Ocena odbywa się wg. arkusza…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

eobuwie.pl wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej

Pełna funkcjonalność e-commerce, intuicyjny wybór paczkomatów na podstawie lokalizacji użytkownika, a także, nowoczesny User Interface – to tylko niektóre elementy nowej aplikacji mobilnej eobuwie.pl. Rozwiązanie przygotowane zostało tak, aby możliwe było jego rozwijanie w przyszłości na wszystkich rynkach, na których działa marka. Za doradztwo w zakresie wyboru technologii i stworzenie nowej odsłony aplikacji odpowiada Future Mind.
Czytaj więcej

Małe firmy mają problem z planowaniem. A duże?

Polscy menedżerowie narzekają na długi czas fakturowania i rozliczeń oraz brak kontroli nad zaangażowaniem projektowym pracowników. Im większa firma tym mniej wyzwań związanych z planowaniem działań, ale więcej dotyczących jakości pracy – wynika z badania ManagingBOX „Zarządzanie organizacją”.
Czytaj więcej

Hejt to problem, z którym boryka się PR, a później obsługa klienta

Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa.