Zarządzanie contact center – kongres już w czerwcu!

– Bardzo często rozwiązania, które mogą być dla nas interesujące leżą za rogiem, obok, my ich nie widzimy, bo są one w rękach i w strukturach kogoś innego… Czasami wystarczy jedno zdanie, a może kilka, wymiana poglądów, albo jedno popołudnie dyskusji, abyśmy mogli zyskać ciekawą inspirację oraz znaleźć rozwiązanie tego, co nurtuje nas od dawna. – podsumował I edycję kongresu Contact Profit Center Wojciech Glapa, wiceprezes Arterii S.A. A czego możemy się spodziewać podczas drugiej już edycji kongresu?

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w kongresie “Efektywne Zarządzanie Contact Profit Center”, który odbędzie się w dniach 26-27 czerwca 2012 r. w hotelu Marriott w Warszawie.

 

Zostaną uruchomione dwie równoległe sekcje tematyczne (“EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE OPERACJAMI W CC” vs “EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W CC”), w trakcie których praktycy, od lat związani z branżą Call/Contact Center[2], poruszą takie tematy jak:

  • Modele zarządzania wielokanałowym CC
  • Routing zadań vs zarządzanie kompetencjami
  • Efektywność i produktywność agentów
  • Routing i jego wpływ na produktywność
  • Standaryzacja działań operacyjnych
  • Metodologia liczenia i śledzenia kosztów projektu
  • Zwiększanie efektywności projektu poprzez działania dodatkowe (up-sell, cross-sell etc.)
  • Nowinki techniczne wspierające działania operacyjne w CC
  • Narzędzia do zarządzania ruchem
  • Porównanie kosztów i rentowności w modelu tradycyjnym i relacyjnym

oraz:

  • Budowanie zaangażowania pracowników
  • Skuteczne systemy motywacyjne
  • Grywalizacja w CC
  • Zarządzanie informacją zwrotną a ocena pracownika
  • Skuteczne metody oceniania pracowników vs pozafinansowe systemy motywacyjne
  • Monitoring jakości pracy
  • Kontrola efektywności w CC
  • Monitoring rozmów[1] windykacyjnych
  • Wdrażanie nowej technologii i organizacji pracy w CC a jakość rozmów
  • Algorytm podnoszenia efektywności konsultantów

 

 

Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem sprawdzeni eksperci z takich firm, jak: Orange, INVEST-BANK, BRE Bank, EOS KSI, Contact Center, Arteria, PCM, Energa, Wizz Air, Żagiel, Polska Grupa Farmaceutyczna, Liberty Poland, KRUK

 

Szczegóły na: www.bmspolska.pl lub pod numerem telefonu: (22) 412 50 62
Zapytania prosimy wysyłać na adres e-mail: info@bmspolska.pl

 

Patronat medialny nad kongresem objął m.in. portal CallCenterNews.pl

Słownik
1. Monitoring rozmów. regularne odsłuchiwanie, ocenianie i komentowanie nagranych rozmów doradców z klientami przez profesjonalnego trenera. Ocena odbywa się wg. arkusza…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *