Operator kablowy VECTRA, dzięki współpracy z firmą DATERA SA, udostępnił nową usługę, która umożliwia bezpłatne połączenia do abonentów telefonii stacjonarnej Vectry bezpośrednio ze strony internetowej operatora.
Nowa usługa nazywa się FlashCall. Aby z niej skorzystać, wystarczy wejść na stronę http://www.vectra.pl/telefon/flashcall/ i na zamieszczonej tam klawiaturze telefonicznej wybrać numer osoby, z którą chcemy rozmawiać i która ma numer w stacjonarnej sieci Vectry.
Do prawidłowego działania FlashCall niezbędne są mikrofon oraz głośnik albo słuchawki. Trzeba też zainstalować najnowszą wersję FlashPlayer w przeglądarce. Usługa uruchomiona została na razie w wersji testowej. Po wykonaniu połączenia użytkownik może ocenić jego jakość i wygodę korzystania z usługi, może też podzielić się z operatorem innymi uwagami na jej temat. Usługa niestety nie zadziała na urządzeniach mobilnych takich jak iPad czy iPhone.
FlashCall jest częścią platformy telekomunikacyjnej (Carrier-eX) wdrożonej przez DATERA SA.
– Vectra jest kolejnym naszym klientem, z którym zbudowaliśmy ścisłe, długotrwałe relacje. Wdrożona przez nas platforma jest bardzo elastyczna i posiada wysoką funkcjonalność. Ponadto jest intensywnie przez nas rozwijana o nowe funkcjonalności, często tworzone na specjalne zamówienie klienta. To wszystko pozwala szybko i sprawnie wdrażać nowości – komentuje Marek Matulewicz, prezes zarządu Datera SA.
– Vectra ponownie szybciej niż inni operatorzy udostępnia swoim abonentom udogodnienia, jakie przynosi rozwój technologii – mówi Albert Kuźmicz, doradca zarządu Vectry ds. nowych usług. – Tym razem nowe, korzystne dla abonentów możliwości dotyczą usług głosowych, które jako ogólnopolski operator telekomunikacyjny, Vectra rozwija na równi z pozostałymi elementami swojej oferty.
nieśmiało się pochwalę, że taką aplikację multicontact – jako pierwsza stworzyła firma Webtel – i od 3 lat korzystamy z niej na stronie Call Center Poland i na naszym funpage na Facebooku :))