Nasza redakcja prześledziła profile rodzimych call i contact center[1] w popularnym serwisie społecznościowym – Facebook. I choć wszyscy (lub prawie wszyscy) podkreślają swoją obecność w social media i zaangażowanie w ten kanał komunikacji, to rzeczywistość wygląda zgoła inaczej…
Wśród najpopularniejszych fan page działających w Polsce call center[2] znajdziemy 5 firm (z ponad 150 działających na rynku): Call Center Poland, Voice Contact Center, PCM, ContactPoint i Contact Center – razem ponad 1500 fanów (67% badanych profili).
Rzecz jasna nie ilość fanów jest jedynym wyznacznikiem obecności w mediach społecznościowych. Ważna jest częstotliwość i wytrwałość w prowadzeniu profilu na portalach społecznościowych. Najczęściej wpisy publikuje Call Center Poland, Contact Center , Voice Contact Center i PCM (ostatnie wpisy dodano w chwili publikacji tego artykułu).
Sprawdziliśmy też popularność fanpage mediów branżowych. Nasza redakcja może pochwalić się największą ilością „Lubię to!” – mamy ich ponad 1,5 tys. Na drugim miejscu Outsourcing Portal.pl z 566 i blog Rafała Jarosza – klinikacallcenter.pl – 190 fanów.
ostatni wpis admina na stronie PCM jest z 17 lutego nie z maja, CP 30 marca, CCP – 11 maja, Voice 30 marca, Contact center w ogle przed te glupią nazwe nie mozna znależć, Holicon- dzisiaj
CCP i Swatka jak zwykle rulez
PCM ostatni wpis ma z kwietnia, nie z lutego 🙂 CP – nawet w newsie nie ma nic na ten temat… więc zakładam, że na tyle dawno temu, iż nie brano ich pod uwagę… CCP, Holicon, Voice CC i Databroker mają najlepiej prowadzone profile, a contact center – trzeba szukać 🙂 😀