Social media w contact center

Nasza redakcja prześledziła profile rodzimych call i contact center[1] w popularnym serwisie społecznościowym – Facebook. I choć wszyscy (lub prawie wszyscy) podkreślają swoją obecność w social media i zaangażowanie w ten kanał komunikacji, to rzeczywistość wygląda zgoła inaczej…

 

Wśród najpopularniejszych fan page działających w Polsce call center[2] znajdziemy 5 firm (z ponad 150 działających na rynku):  Call Center Poland, Voice Contact Center, PCM, ContactPoint i Contact Center – razem ponad 1500 fanów (67% badanych profili).

Rzecz jasna nie ilość fanów jest jedynym wyznacznikiem obecności w mediach społecznościowych. Ważna jest częstotliwość i wytrwałość w prowadzeniu profilu na portalach społecznościowych. Najczęściej wpisy publikuje Call Center Poland, Contact Center , Voice Contact Center i PCM (ostatnie wpisy dodano w chwili publikacji tego artykułu).

 

 

Ilość fanów profili działających w Polsce call / contact center

 

Sprawdziliśmy też popularność fanpage mediów branżowych. Nasza redakcja może pochwalić się największą ilością „Lubię to!” – mamy ich ponad 1,5 tys. Na drugim miejscu Outsourcing Portal.pl z 566 i blog Rafała Jarosza – klinikacallcenter.pl – 190 fanów.

 

 

Obecność mediów branżowych na portalu Facebook

 

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3 comments
  1. ostatni wpis admina na stronie PCM jest z 17 lutego nie z maja, CP 30 marca, CCP – 11 maja, Voice 30 marca, Contact center w ogle przed te glupią nazwe nie mozna znależć, Holicon- dzisiaj

  2. PCM ostatni wpis ma z kwietnia, nie z lutego 🙂 CP – nawet w newsie nie ma nic na ten temat… więc zakładam, że na tyle dawno temu, iż nie brano ich pod uwagę… CCP, Holicon, Voice CC i Databroker mają najlepiej prowadzone profile, a contact center – trzeba szukać 🙂 😀

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *