Serwis callcenternews.pl od lat publikujący aktualne informacje dot. branży call / contact center[1] wystartował z nowym serwisem – “Scenariusze rozmów”. W odróżnieniu do całego vortalu ta część serwisu będzie współprowadzona z naszymi użytkownikami – mówi koordynator serwisu i jednocześnie wydawca portal – Karol Bancerz. – Chcemy, aby to trenerzy i konsultanci tworzyli bank skryptów, bo wiemy, że tylko praktycy są w stanie spojrzeć na skrypty rozmów sprzedażowych z praktycznej strony – dodaje Bancerz.
UWAGA: INFORMACJA NIEAKTUALNA.
I rzeczywiście klienci skarżą się niejednokrotnie na różnych forach internetowych, że nie wzruszają ich „atrakcyjne propozycje przygotowane specjalnie dla nich”. – Dlatego chcemy, aby telemarketerzy sięgali do naszego banku skryptów sprzedażowych i czerpali z niego wiedzę. W tym celu współpracujemy z kilkoma specjalistami w zakresie sprzedaży telefonicznej i NLP – powiedział Paweł Krypno, redaktor naczelny portalu CallCenternews.pl.
Nowy serwis podzielony został na 7 działów – etapów niemalże każdej rozmowy sprzedażowej: otwarcie, czas, cel, prezentacja, sondowanie, obiekcje i zamknięcie. W każdym dziale publikowane są krótkie sformułowania – zdania, które mogą być wykorzystane przy budowie nowego skryptu sprzedażowego. Czytelnicy mogą dodawać swoje własne propozycje za pośrednictwem formularza dostępnego na każdej podstronie – Dzięki temu serwis cały czas powstaje – mówi Bancerz – dodawane pomysły są weryfikowane przez naszych moderatorów i dopiero wówczas publikowane w serwisie. Nie chcemy, aby w przykładach pojawiały się np. prawdziwe opisy łatwo identyfikowalnych produktów…
UWAGA: INFORMACJA NIEAKTUALNA.
Serwis dostępny jest pod adresem: http://www.callcenternews.pl/scenariusz/
Pomysł bardzo fajny. Jestem tylko ciekaw jak szybko inni podchwyca ten temat i zaczną dodawać swoje propozycje do banku 🙂
najlepsze rozmowy sprzedażowe nie sa oparte na skryptach lecz inteligencji i doświadczeniu konsultanta, ale o to najtrudniej…
Zgadza się, ale dobry konsultant też musi się na czymś uczyć… Oczywiście nic nie zastąpi doświadczenia…
szanujący się sprzedawca nie będzie sprzedawał swoich technik i najskuteczniejszych scenariuszy rozmowy bo to jest coś co go wyróżnia na tle innych i dlatego jest skuteczny. i to jest cała tajemnica bądź niepowtarzalny